חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כמה נגמר? הרבה קצת...

 

קבוצת הנערים של עוצמה מודיעין בוכמן, גברה במחזור השלישי על קבוצת מכבי גדרה הבילויים בתוצאה 85-31 מלבד זאת, אולי הגיע הזמן לתחזק כראוי את המגרשים?!

 

ליגת נערים מחוז השפלה, בה משחקת עוצמה מודיעין בוכמן, מתאפיינת בפערים עצומים בין הקבוצות. ארבעה משחקים התקיימו במסגרת המחזור השלישי והניצחון של מודיעין ב 54 הפרש, היה המשחק הצמוד שבהם...

כיוון שכך, מאמן מודיעין, אליאב אבו קרט, ניצל את המשחק בכדי לתת דקות משחק רבות לכל שחקניו ולתרגל שחקנים בעמדות השונות מתפקודם הרגיל במגרש. השחקנים פרגנו אחד לשני ויעידו על כך 21 האסיסטים שצברה הקבוצה במשחק. השחקנים נתנו כתף גם בלחימה על הכדורים החוזרים ושבעה שחקנים שונים, קטפו לפחות שלושה כדורים חוזרים במשחק.

מעיין ארדיטי, השחקן הגבוה במגרש, תורגל בהתקפה בתור רכז. ארדיטי ניצל את העובדה שהאורחים שלחו בכל פעם שני שחקנים בכדי לעצור אותו, בכדי למצוא שוב ושוב את החברים לקבוצה פנויים לקליעה מחצי מרחק, או מחוץ לקשת השלוש. בהגנה, ארדיטי הציג תזמון מדויק להפליא וחסם פעם אחר פעם את האורחים. גלעד גוטליב, הציג גם הוא משחק טוב משני צידי המגרש. אם הנשק של ארדיטי בהגנה הוא חסימות, הרי שגוטליב מתמחה בקריאת מהלכי היריב, מה שהוליד הרבה חטיפות כדור. מהצד השני, גוטליב שלט בריבאונד ההתקפה והיה הקלע המצטיין במשחק עם 18 נק’. דוראל כהן - דוראל היה המוציא לפועל העיקרי ברבע הראשון. הוא קלע מבפנים וסיים את הרבע עם שלשה. דוראל קלע 11 נק’ ברבע הראשון.

עמרי אלוני - אם תסתכלו בנתונים הסטטיסטיים של המשחק, תגלו שאלוני סיים את המשחק ללא נקודות, אבל אף על פי כן, הוא היה אחד הבולטים בו. אלוני התמקד בלהפוך את החברים שלו לטובים יותר ויעידו על כך ששת האסיסטים שצבר במהלך המשחק. ענוג חכם - ענוג היה מאוד אפקטיבי בהתקפה ברבע השני, בו צבר שבע נקודות. ענוג הוסיף שבעה כדורים חוזרים למאמץ המלחמתי. סתיו כהן - "יופי עבודה של רגליים שם", פרגן לו המאמן ומי אנחנו שנחלוק על דבריו. גדרה לא מצאה תשובה למהירות שלו ולכניסות שלו לסל והוא סיים את המשחק עם 14 נק’. מיכאל לויצקי - לויצקי הבטיח את מקומו בעיתון בשניית הסיום של המשחק, כאשר שלשה שקלע, קבעה את תוצאת המשחק 85:31 לעוצמה מודיעין בוכמן.

הקהל - מלבד ההורים והאחים הקטנים, נכחו ביציע 20 אוהדים שהם בני שכבת גילם של השחקנים. האוהדים הרעישו עולמות ואולמות, לעתים ללא שום קשר למה שקרה במגרש. וסביר להניח שאבשלום קור וחנה בבלי, לא היו מתלהבים מאוצר המילים שלהם.

שיפוט - האיש עם המשרוקית, שלמה ברדוגו העביר את המשחק בצורה חלקה.

לוח התוצאות - לידיעת הקורא חיים ביבס: לפני שנקים מגרשים חדשים, צריך לדאוג שאלו הקיימים כיום, יתוחזקו באופן שוטף. לפחות בשניים מאולמות הכדורסל שבעיר, יש בעיות בלוח האלקטרוני שמראה את התוצאה והזמן שנותר לשחק. מנהלי הקבוצות צריכים לתזז מאולם לאולם, בכדי שמשחקים יתקיימו. הכבל שמחבר בין הלוח על שולחן המזכירות ,ללוח האלקטרוני הגדול, ניזוק מעשה ידי אדם, או שיני עכבר. כתוצאה מכך, אף אחד, לא ידע מה התוצאה במשחק.

בסיום המשחק, ניגש אחד האוהדים למזכירות בכדי לברר את תוצאת המשחק. "כמה נגמר? הרבה - קצת", הייתה התשובה שהתקבלה...

לסיכום - עוצמה מודיעין בוכמן ניצחה באופן משכנע את גדרה בילויים, במשחק שמן הסתם תרם לשיפור המורל והדף הסטטיסטי של השחקנים, אבל אבו קרט ושחקניו יודעים שעוד נכונו להם משחקים קשים יותר בהמשך הליגה.

קלעו לעוצמה מודיעין בוכמן: גלעד גוטליב 18 נק’ 9 ריב’ ו 6 חט’, סתיו כהן 14 נק’, דוראל כהן 13 נק’ ו 3 אס’, ענוג חכם 9 נק’ 7 ריב’ ו 3 חט’, גיא סגל 8 נק’ ו 3 חט’, מעין ארדיטי 7 נק’ 6 אס’ 5 חס’ ו 4 ריב’, נדב רוזנטל 5 נק’, גלעד סטוקלין 4 נק’, מיכאל לויצקי 3 נק’, דין שטיינברג 2 נק’ וערן צור 2 נק’ ו 5 חט’. עוד שותף: עמרי אלוני 6 אס’.

שפט שלמה ברדוגו לעיני 50 צופים באולם עירוני א’.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות