חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

החברה הכלכלית: דו”ח מצב

 

המאזן הכספי של החכ"ל לשנת 2007 מאופס. היקף הפעילות בקו עלייה. אבל בשורה התחתונה, גם בשנת 2007 קופת העיר מודיעין לא ראתה משם כסף

 

החברה הכלכלית של עיריית מודיעין יצאה השבוע עם סיכום ומאזן כספי לשנת 2007. בתחילת השבוע שעבר התכנסה ישיבת הדירקטוריון של החברה ובמהלכה הוצג המאזן הכספי וסטטוס הפרויקטים שבוצעו ופרויקטים מתוכננים.

מהנתונים שהוצגו עולה כי סך מחזור הפעילות של החכ"ל עמד בשנת 2007 על 15.3 מיליון שקל. הרווח שנותר לחברה לאחר ניכוי חובות משנים קודמות, הוצאות מימון ועוד, עמד על 30 אלף שקל, לפני מס. עם זאת חשוב לציין כי אלמלא 270 אלף שקל ששולמו בשל תביעת סולל בונה על תקלות החברה בשנת 2002, משכורת ששולמה לשני מנכל"ים, בשל הסדרי עזיבתו של המנכ"ל הקודם וארנונה בסך 250 אלף שקל, אף היא בשל פרשת המגרסה מ-2002, יכול היה מאזן החברה להסתכם ברווח של כ-750 אלף שקל.

הפרויקטים העיקריים שבוצעו בשנת 2007 היו: היכל התרבות - הצטיידות, במה ומערכת שמע כ-6.5 מיליון שקל. מעון יום כ-2.4 מיליון שקל. ואדי ענבה כ-1.4 מיליון שקל. מגרש כדורגל כ-2 מיליון שקל.

מהדו"ח עולה כי בתום שנת 2007 מסכמת החברה הכלכלית במודיעין מאזן מאופס. שתי משמעויות עיקריות לנתון זה, האחת היא שהחברה הכלכלית לא הפסידה כספים. והשנייה, שעיריית מודיעין לא תיהנה מרווחים של חברה שבבעלותה - כי פשוט אין כאלה.

בנוסף לדו"ח של 2007, מפרטת החברה את פעילותה עד כה במהלך 2008. הפרויקטים העיקריים שבוצעו בשנת 2008 הם: כביש גישה לבית העלמין. השלמת מגרש הכדורגל. השלמת מקווה בשכונת קייזר. המשך עבודות ואדי ענבה. ניקיון העיר. השלמת מתקני משחקים, חדר כושר גנני, עבודות חשמל ומגרשי פטנק. הנתונים נמסרו ללא עלותם הכספית.

בתחום התכנון לעתיד פעלה החברה הכלכלית במספר פרוייקטים: הראשון, עבודות חישוב וניסוח לחוקי עזר והיטלים הבאים: שטחים ציבוריים, תיעול וניקוז, כבישים ומדרכות. חישובים אלו אושרו ע"י נציגי משרד הפנים ומוכנים לאישור מועצת העיר.

השני, בית עירייה חדש - הכנת פרוגרמה הכוללת מפרטים טכניים ולוחות זמנים ומסמכים משפטיים לשם הוצאת הפרויקט ליזם. החומר מוכן וידון בפני ראש העיר החדש שייבחר.

השלישי, קאנטרי קלאב. החברה הכלכלית סיכמה את כל התנאים להחזר המגרש למינהל מקרקעי ישראל. לשם יציאה למכרז משותף ליזם להקמת הקאנטרי הנ"ל ידרש אישור מחודש של מועצת העיר החדשה שתיבחר.

הרביעי, אולם ספורט עירוני רב תכליתי ל-2,000 מקומות ישיבה. הכנת חוברת הכוללת תוכנית עיסקית לקבלת תמיכה מהטוטו להקמת אולם ספורט רב ענפי - בקשה שאמורה לעלות לדיון בימים הקרובים בטוטו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות