חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מועצת הנוער החדשה

 

ביום חמישי, התקיימה מליאת הפתיחה של מועצת הנוער מודיעין-מכבים-רעות. מועצת הנוער העירונית הינה הגוף הנבחר והמייצג של כלל בני הנוער בעיר, המועצה פועלת במסגרת יחידת הנוער של המתנ”ס

 

מועצת הנוער אחראית על הפעילויות החברתיות של בני הנוער בעיר, ארגון אירועים ומפגשים חברתיים בקרב כלל בני הנוער. היא אחראית על כל פעילות הנוער בעיר, משמשת כערוץ הידברות ושיתופי פעולה בין קהילת הבוחרים והגופים העירוניים השונים.

את מועצת הנוער מובילים חברי מזכירות המועצה אשר נבחרו מתוך המועצה עצמה, חברי המזכירות - גל אלבז, הדס רבי, אורי אשכנזי ומיטל בוטון, הם שארגנו והעבירו את הישיבה הראשונה. זו השנה השנייה שאת המועצה מלווה רכזת הנוער בעיר - לטם דואני.

במליאת הפתיחה נכחו 58 בני נוער מכלל הגופים בעיר - מועצות תלמידים, תנועות נוער וארגוני נוער שונים.

במליאה הציגו חברי המזכירות את פעילות המועצה עד כה, הציגו סרט תדמית על המועצה, דיברו על אירועי חודש נובמבר, על הבחירות הקרבות ובאות, על יום רבין ועוד.

אורי אשכנזי דובר מועצת הנוער: "המליאה עברה בצורה מכובדת והולמת, אני בטוח כי נציגנו החדשים התרשמו עד מאוד מפעילות המועצה, אין ספק כי אנו התרשמנו מאוד מהם. חשוב לנו להזכיר לקראת הבחירות העירוניות הקרבות, אנו קוראים לכל בני הנוער - לכו להצביע ולהשפיע!"

לטם דואני רכזת הנוער: "מליאת הפתיחה הייתה מרשימה ביותר, זהו מספר שיא של בני נוער במליאה ובמועצה בכלל, מרשים ומרגש לראות כל כך הרבה בני נוער אשר באמת רוצים לתרום ולשנות, מרשים עוד יותר לראות נציגים מכלל בתי הספר וכלל תנועות הנוער ממודיעין, ממכבים ומרעות. תודה ליחידת הנוער של המתנ"ס ובעיקר תודה ענקית לחברי המזכירות ולנציגי מועצת הנוער".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות