חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כאוס הוא סדר שעדיין לא פוענח

 

משחק ראשון בליגת קט סל ב’ דומה במידה רבה ליום הראשון בכיתה א’. הרבה התרגשות לפני, קצת חששות והליכה אל הלא נודע. לשחקנים הצעירים, יהיו עוד משחקים רבים. אבל משחק ראשון, יש רק אחד

 

משחק פתיחת העונה בליגת קט סל ב’, הפגיש את מכבי מכבים-רעות, אותה מאמן יאיר פרסטמן, מול עוצמה מודיעין, אותה מאמן איתן מוסקוביץ’. במכבים-רעות יש שני שחקנים - דניאל ארד ואופיר עוזיאל, ששיחקו בעונה שעברה בליגת קט סל. לכל יתר השחקנים, זוהי הופעת בכורה במשחק רשמי.

תזכורת קלה לגבי החוקים בקט סל - המשחק מחולק לשש שישיות בנות חמש דקות כל אחת. הקבוצות משחקות ארבעה שחקנים מול ארבעה ולא חמש מול חמש, כמקובל. כל שחקן הרשום בטופס, חייב להיות משותף בשישית אחת לכל הפחות ולא ביותר משלוש שישיות במהלך המשחק.

אז איך מתכוננים למשחק הראשון? יאיר פרסטמן: "המשחק הוא למעשה אימון ברמה גבוהה, עם אינטנסיביות גבוהה יותר. ביקשתי מהשחקנים לרוץ ללא הפסקה - לא תרוצו, שום דבר לא ילך" - ככה הוא הסביר לשחקניו. במהלך חופשת סוכות, שתי הקבוצות נפגשו למשחק אימון, באולמה הביתי של עוצמה. במשחק ההוא, מכבים-רעות הוליכה מהפתיחה, אבל מודיעין חזרה למשחק שנגמר בשוויון.

חזרה להווה - שתי הקבוצות התייצבו במגרש ברעות, עלו על מדים, שבחלק מהמקרים קצת היו גדולים עליהם והתחילו בחימום לקראת המשחק. גם השופט הגיע וכך בשעה 17:00, יצאה לה לדרך עונת קט סל חדשה.

גלעד פורת עם שתי נקודות מהקו, קלע את הנקודות הראשונות העונה למכבים-רעות ואילו אוהד מזרחי בחדירה לסל, קלע מנגד את הנקודות הראשונות העונה של מודיעין. פלג ליברמן בשתי קליעות עונשין מדויקות משלו, העלה את מודיעין ליתרון ראשון במשחק 4:2. גלעד המשיך לחדור ולקלוע ושמונה נקודות שלו העלו את המארחים ליתרון 10:6. דניאל ארד רץ, עצר, הסתובב וזרק זריקה קשה שהקדימה את הבאזר והשישית הראשונה הסתיימה ב 12:6 למכבים-רעות.

השישית השנייה יצאה לדרך והיציע התמלא בעוד בני משפחה שבאו לעודד. לא היו הרבה נקודות בשישית הנ"ל והיא הסתיימה ב 17:10 למכבים-רעות.

"מי שומר את חמש?" שאל איתן את שחקניו בתחילת החלק השלישי, אופיר עוזיאל (מספר 5 בשבילכם) לא חיכה לשמוע את התשובה ופרץ קדימה חצי מגרש בכדי לקלוע. חמש נקודות של בר סגל, קבעו את תוצאת המחצית - 26:14 למכבים-רעות.

גלעד פורת העלה את מאזנו ל 12 נקודות ומנגד קלע רועי כהן למודיעין - "סוף סוף לאחר כל כך הרבה זריקות". "לפחות בעבירות אנחנו מנצחים", התנחמו ביציע של מודיעין. מסירה גדולה של דניאל ארד, על פני שלושת רבעי מגרש, מצאה את פורת בדרך לשתי נקודות נוספות והחלק הרביעי הסתיים ב 34:16 לביתיים.

שישית מספר חמש נפתחה וברקע נשמע תינוק בוכה - בטח אח של אחד משחקני מודיעין, שהבין מה קורה על הפרקט.... בכל דור ודור - לכל קבוצה יש את הדור שלה - במכבי תל אביב זה דור פישר, בעוצמה מודיעין זהו דור ירדני ולמכבים-רעות יש את דור שליסל, שקלע שש נקודות וקבע את תוצאת החמישית - 42:18 למכבים-רעות.

השישית האחרונה הולידה שיתוף פעולה יפה בין דניאל ארד הגבוה, שמצא פעם אחר פעם את בר סגל הנמוך בתוך הצבע. בר קלע שש נקודות והמשחק הסתיים בתוצאה 48:22 למכבים -רעות.

קלעו למכבים - רעות : גלעד פורת 14 נק’, בר סגל 11 נק’, דור שליסל 8 נק’, דניאל ארד, ששיחק למעשה בתפקיד פוינט פורוורד - 6 נק’ ו 6 אס’, יונתן לוי ואופיר עוזיאל 4 נק’ כל אחד ורועי גוטמן נקודה אחת. כן שותפו - גיא קציר וגיא דגן.

קלעו למודיעין - אוהד מזרחי - 8 נק’, פלג ליברמן 4 נק’, עמית ארזי, עומר בר, דור ירדני, אור סרי ורועי כהן - שתי נקודות כל אחד. כן שותפו - ניצן אברהם, אמיר אברהמי, ירין בן שימול ויובל גבע.

שפט מאור ברדוגו לעיני 30 צופים באולם ברעות

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות