חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נשים. תבוסה במשחק פתיחת העונה

 

במשחק הפתיחה של עונת הכדורסל בסוף השבוע שעבר ניצחו שחקניות ראשל"צ את נשות מכבים-רעות. הבעיה המתמשכת של המקומיות - חסרון הגובה

 

עונת כדורסל חדשה יוצאת לדרך ובטרם נספר לכם על משחק הפתיחה של נשות מכבי מכבים-רעות, נציג לכם את הקבוצה והשינויים שחלו בה לעומת העונה שעברה. מה נשאר: צוות המאמנים - יאיר פרסטמן המאמן הראשי ועוזרו הנאמן - דביר שיינגוורטן. השחקניות - ברוריה הדר, אגי פרייריך זומר, תמר בליץ, טל פיצ’ון, קרן יקר, שירי אהרון, מאיה קנולר ומיכל נבו. גם האולם הביתי נותר על כנו - האולם בשמשוני, ימי חמישי בשעה 20:30.

בהתחשב איך שמכבי תל אביב נראית, הבילוי בשמשוני נראה אופציה לא רעה בכלל... וכמובן גם הליגה לא השתנתה - ליגה ארצית מחוז שפלה. מי עזבו: טל בנטוב, הגר אבוהרון שעברה לקבוצה אחרת, עמית אדר ומיטל שרף, שאם תשחק בעונה הקרובה, זה יהיה בשורות מכבי ניו-דלהי ...

קולי נאלם לבי נרגש, באה לשכונה בחורה חדשה. לא אלמן ישראל. במקום השחקניות שעזבו, הגיעו שחקניות אחרות: שירה להב (שכבר הייתה בסגל הקבוצה כשזו שיחקה בלאומית), מיה אטיאס בוצר, נאוה איסרוב, ורינת אליאב (מורה לחינוך גופני בבית ספר קשת).

במחזור הפתיחה ארחה מכבי מכבים-רעות, לעיני ארבעים צופים את קבוצת הפועל ראשון לציון עתיד, שהגיעה למגרש עם שש שחקניות בלבד וכולן כבר עברו את גיל ארבעים.

טל פיצ’ון בשלשה, קלעה את הסל הראשון העונה (בליגה) למכבים-רעות. האורחות שהתבססו בהתקפה על שלוש שחקניות ובראשן הסנטרית הוותיקה, רחל לטין (לשעבר נבחרת ישראל), עלו ליתרון 13:8. פרסטמן העלה מהספסל את נבו וקנולר ומכבים-רעות עלתה ליתרון ראשון 14:13, לאחר שיתוף פעולה בין השתיים. למרות זאת, הרבע הסתיים ביתרון 18:14 לאורחות.

הרבע השני נפתח בסימן אגי פרייריך זומר - זה התחיל בהצלת כדור אבוד על הקו ומסירה לברוריה לשתי נקודות קלות, המשיך בשני סלים רצופים שלה מרחוק וכאשר בהתקפה הבאה מיהרו לסגור אותה, היא מצאה את קנולר פנויה ומכבים-רעות שוב ביתרון - 26:25. למחצית ירדו האורחות ביתרון 32:26.

גם המחצית השנייה נפתחה בשלשה של פיצ’ון. סל של איסרוב לאחר ריבאונד התקפה, צימק את התוצאה ל- 42:37 לראשון. האורחות רצו 8:0 ועלו ל 13 הפרש. הריצה נעצרה לאחר סל של קנולר ממסירה של אגי, אבל מיד לאחר מכן, מיכל נבו יצאה בחמש עבירות. את מקומה של נבו, תפסה רינת אליאב, ולפני שמישהו הספיק לנשום, היא קיבלה כדור משירי והעיפה אותו בזוית בלתי אפשרית פנימה. זו הייתה שלשה והיא זכתה לתשואות רמות מתלמידיה שישבו ביציע. הרבע השלישי הסתיים ב 53:44 לראשון.

הרבע האחרון נפתח ב 9:0 לאורחות, שעלו ל 62:44. במכבים-רעות העבירו הילוך לפני שיהיה מאוחר מדי. שירי פתחה עם שלשה, תמר קלעה סלים בצבע ופיצ’ון הוסיפה שתי שלשות לשתיים שצברה מקודם. דקה וחמישים שניות לסיום, הפער ירד לשמונה נקודות בלבד - 68:60 לראשון. עד הסיום, האורחות ניצלו איבודי כדור וקליעות עונשין מהצד השני, בכדי להגדיל את הפער ובסיום - 75:62 לראשון לציון עתיד, על מכבי מכבים-רעות.

קלעו למכבים -רעות: טל פיצון שקלעה 4 מ 5 מהשלוש, סיימה עם 15 נק’, מאיה קנולר 10 נק’, שירי אהרון 7 נק’ 5 ריב’ ו 5 אס’, תמר בליץ 7 נק’, אגי פרייריך זומר 6 נק’ 5 ריב’ ו 5 אס’, נאוה איסרוב 6 נק’ ו 7 ריב’, ברוריה הדר 4 נק’, מיכל נבו 4 נק’, רינת אליאב 3 נק’ ו 3 ריב’. עוד שותפו: שירה להב, קרן יקר ומיה אטיאס בוצר. הרבו לקלוע לראשון: רחל לטין 22 נק’, אורנה כרמלי 19 נק’ ונגה רויטל 17 נק’.

בסיום המשחק השחקניות חגגו יום הולדת לשתיים מהשחקניות ואכן נראה שמבחינה חברתית, העניינים מתקתקים כמו שצריך.

מסכם את המשחק מאמן הקבוצה, יאיר פרסטמן : "בסוף המשחק הייתה תחושה מוזרה. מצד אחד שיחקנו לא רע מצד שני הפסדנו בבית משחק שיכולנו לנצח בו . לצערי בליגה הזו משחקים בונקר 2 -1 -2 כשהגבוהות בהגנה לא זזות מתחת לסל, במצב הזה בחיסרון גובה בולט, המשחק תלוי בביצוע מדויק ומהיר של מסירות למקומות נכונים וקליעה טובה מחצי מרחק ומשלוש.

בפעמים שביצענו נכון גם קלענו באחוזים גבוהים אולם לא הצלחנו להיות עקביים בביצוע ולכן איבדנו כדורים שהפכו למתפרצות בצד השני. כשהצלחנו להכתיב קצב משחק מהיר יותר חזרנו למשחק אולם אז ירדו אחוזי הקליעה מה שמנע אפשרות לניצחון .

נקודה חיובית ומאד חשובה מבחינתי - היא שיתוף כל השחקניות כשכל אחת תורמת את חלקה . לסיום, מזל טוב למיכל נבו ומיה אטיאס-בוצר ליום הולדתן שחג בשבוע החולף".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות