חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

שיירה ממודיעין לעצרת המחאה לשחרור שליט

 

15 מכוניות יצאו ממודיעין מכבים רעות לעצרת המחאה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט. צחי ליאון, אלונה בן -אבן ודודו גלבוע הובילו את השיירה

 

שיירה של 15 מכוניות עם עשרות תושבים יצאה אתמול, א’, ממודיעין מכבים רעות לעצרת המחאה לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט שהתקיימה סמוך למקום החטיפה ליד קיבוץ כרם שלום.

את השיירה ממודיעין הובילו אלונה בן אבי, צחי ליאון ודודו גלבוע שדאגו לעטר את המכוניות בדגלי ישראל, שלטים להשבת גלעד שליט וסרטים צהובים. בסביבות השעה 11:00 בבוקר יצאה השיירה מהחנייה ליד בניין העירייה ובדרך חברה לכל השיירות שהגיעו מרחבי הארץ.

הסגן ומ"מ, חיים ביבס, הגיע לפני שיצאה השיירה להביע הזדהות עם המאבק להשבת גלעד שליט והצטרף לנסיעה לחלק מהדרך. עוד הצטרפו לשיירה פדויי השבי מהעיר יוסקה גרוף ושמעון אוחנה.

בן אבי: "השיירה ממודיעין הייתה בהחלט מכובדת. בהתחשב בעובדה שזו תקופה בה אנשים נמצאים בחופש הרי שעשרות תושבי מודיעין מצאו לנכון להזדהות עם המאבק להחזרת גלעד שליט. אני חושבת שזו תעודת כבוד לעיר".

"נכנסנו לכרם שלום בשיירה של מאות מכוניות לאורך מספר קילומטרים", מספרת בן אבי, "צחי ליאון שהיה מתאם השיירות הארצית ויצא בראש השיירה של מודיעין נשא דברים בעצרת בשם חיילי המילואים וקרא למדינת ישראל לקיים את חובתה המוסרית לחיילי הסידר והמילואים להשיב את גלעד שליט הביתה בכל מחיר".

דודו גלבוע, תושב העיר נכה צה"ל, ואב לילדים הדגיש בדבריו: "העניין הוא קודם כל ערכי ומוסרי. אנחנו לא יכולים להשאיר שום חייל בשבי. אנחנו חבים מבחינה מוסרית להחזיר את גלעד שליט הביתה. ההורים והחיילים צריכים לדעת שיש מי שידאג להם. אנחנו לא מפקירים את חיילינו בשטח וזה לא משנה אם הם פצועים או שבויים אנחנו מביאים אותם הביתה. אחרת נגרום למצב שהפחד יתגבר על המוטיבציה וכתוצאה מכך במקום שהחיילים הבאים ישמרו עלינו אנחנו נצטרך לשמור עליהם כי הם לא יהיו בטוחים שיוכלו לחזור הביתה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות