חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

נערים. עוצמה מודיעין - מכבי ראשל”צ, 41-73

 

שחקניו של משה מילגרם, ארחו בצהרי שישי את קבוצת הנערים של מכבי ראשון לציון, במשחק הכנה אחרון לקראת פתיחת עונת הכדורסל 2008-09. העונה תיפתח רשמית ביום רביעי הקרוב, במשחקי גביע האיגוד לנערים

 

לעיני 30 הורים, שוויתרו על השלאף-שטונדה של שישי בצהריים, ארחה קבוצת הנערים של עוצמה מודיעין, המורכבת משחקני כיתה י’, את קבוצת הנערים של מכבי ראשון לציון, למשחק אימון.

מודיעין, שחסרה את בר יעקובי ואת דולב סוויד, התחזקה השנה בגלעד חנוך, שהגיע לקבוצה מכרמי יוסף.

פתיחת המשחק הייתה שקולה, וגלעד חנוך, עם שני סלים לאחר ריבאונד התקפה, דאג לשוויון 4-4. יובל ברזילי, חטף שלושה כדורים בהגנה והיה המוציא העיקרי לפועל בהתקפה, עם 9 נק’ בשמונה דקות ומודיעין עלתה ליתרון דו ספרתי. הרבע הראשון הסתיים ב 23-10 למודיעין.

ברבע השני, מודיעין המשיכה לשלוט בקצב המשחק - הכדורים הוכנסו שוב ושוב פנימה אל הגבוהים שקלעו ואם הם החטיאו, גלעד חנוך היה שם בכדי לתקן. שגיא ויינברג חטף כדור והצליח להקדים את הצלצול למחצית - 38-23 למודיעין בהפסקה.

מודיעין קלעה חמש נקודות בלבד בשש הדקות הראשונות של המחצית השנייה וראשון צימקה ל 43-32. סל ועבירה של גלעד גוטליב, הרגיעו את הקהל של שתי הקבוצות וגם הפעם, היה זה ויינברג שקלע את הסל שסיים את הרבע - 52-35 למודיעין.

הרבע האחרון יצא לדרך עם שלשה של טל פרץ ומודיעין ביתרון עשרים. שחקן של ראשון עף לפרקט וההורים שלו נראו מודאגים. "יש לנו טר"מ מצוין..." הרגיעו אותם ביציע. מילגרם ביקש משחקניו "מול אזורית, משחקים שלשות" ושחר פלד, שקלע 11 נקודות ברבע האחרון, הקשיב למאמן וקבע את תוצאת המשחק בשלשה - 73-41.

קלעו למודיעין - טל פרץ 15 נק’ ו 4 ריב’, יובל ברזילי 14 נק’ 4 חט’ ו 3 חס’, גלעד חנוך 13 נק’ 6 ריב’ ו 4 חט’, שחר פלד 11 נק’, גלעד גוטליב 7 נק’, שגיא ויינברג וענוג חכם - 4 נק’ כל אחד, רון שרפי 3 נק’ ויואב דננברג 2 נק’. עוד שותפו - תם פולובין (4 אס’), רן נחמני (3 אס’) ויובל לופו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות