חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איפה אתם עושים קניות?

 

המועמד לראשות העיר דורון שולדנפרי קורא השבוע לתושבים לבצע קניות בתקופת החגים ואחריה במודיעין במטרה לעזור לבעלי העסקים בעיר

 

למראה המרכזים המסחרים השוממים בעיר מודיעין, כולל בקניון עזריאלי, קורא השבוע המועמד לראשות העיר, דורון שולדנפרי, לתושבים לבצע את קניותיהם בעיר.

"אני מסתובב בקניון עזריאלי ובמרכזים המסחרים ונדהם למראה החנויות הריקות מקונים, המרכזים השוממים והעדר הקונים", אומר השבוע שולדנפרי בהודעה לתקשורת.

"למרות העובדה שזוהי תקופת קניות מסיבית, מהחזקות בחודשי השנה, קניון עזריאלי נטוש למעט ביום שישי בבוקר ובערבי החג, ובמרכזים המסחריים הסוחרים נראים מיואשים לחלוטין".

לדעת שולדנפרי הסיבה היא שמרבית התושבים עובדים מחוץ לעיר ולכן גם מבצעים את הקניות מחוץ למודיעין. בנוסף מציין שולדנפרי כי "פתיחתו של קניון עזריאלי, גרמה לירידה משמעותית נוספת בפעילות הקמעונאית המוגבלת שהייתה גם קודם לכן במרכזים המסחריים במודיעין."

"זוהי השעה לגייס את כל תושבי העיר, מתוך רצון לסייע ליזמים המקומיים, יש לקנות בעיר ולא מחוצה לה", אומר שולדנפרי, "בעלי העסקים הקטנים והבינוניים הם עמוד השדרה הכלכלית של כל עיר בעולם. במודיעין לא השכילה העירייה לסייע לעסקים הקטנים, ולמעשה במקרים רבים נוכחנו שהיא מקשה עליהם מאד בתחום המיסוי והאגרות."

"לאחרונה סייענו להוריד את אגרות שילוט המופרזות לחלוטין שהחלה העיריה להעמיס על הסוחרים. עכשיו אנו קוראים לאחריות אישית של כל אחד מתושבי מודיעין, מתוך לוקאל פטריוטיות ורצון להשאיר את הכסף בעיר שלנו, לחזור למרכזים המסחריים הישנים, לעשות את הקניות כאן בעיר, ולסייע בכך לבעלי העסקים."

שולדנפרי ששוחח עם הסוחרים אומר כי הם מודאגים ומוטרדים מעתידם הכלכלי. "אני מדבר עם בעלי החנויות במרכזים המסחריים כמו גם בעזריאלי ולדבריהם הם לא יוכלו להמשיך להחזיק מעמד אם לא יהיה שינוי דרמטי ברמת הקניות בחנויות שלהם."

"לנו התושבים המצב הזה צריך להפריע, כיוון שאם לא יהיו מספיק קונים במרכזים המסחריים הם יהפכו למקור לונדליזם והזנחה. אסור לנו לתת למצב זה לקרות", מסכם שולדנפרי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות