חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

המאבק על שמים נקיים: אחרי החגים

 

השבוע יסתיימו 14 היום שהקציבה העירייה לביטול נתיב הטיסות מעל מודיעין. האם העירייה תוציא צו מניעה? ספקטור ממתין למנכ"ל משרד התחבורה

 

השבת ביצע מטוס הבדיקה של רשות שדות התעופה יעף בדיקה בודד מעל העיר מודיעין. זאת לאחר שמזה 4 שבתות ברציפות, מבצע מטוס קל טיסות כיול מעל העיר מודיעין במסגרת התוכנית של משרד התחבורה לשפר את נתיב הנחיתה בנתב"ג תוך העברתו מעל שמי העיר מודיעין.

לפני כשבועים שלח ראש העיר משה ספקטור מכתב נזעם בנושא זה לשר התחבורה ולראש רשות שדות התעופה, עובדיה עלי. בין השאר איים ספקטור בפניה לערכאות משפטיות ודרש תשובות בתוך 14 יום.

אמש, מוצאי שבת, הגיב ספקטור לשאלות בנושא ואמר בין השאר: "דיברתי טלפונית עם גדעון סיטרמן, מנכ"ל משרד התחבורה. סיטרמן יושב שבעה, על כן לא ראה את המכתב עד כה. אולם הבטיח שבשובו למשרד יקרא את המכתב ויתייחס אליו".

האם בכוונתך להמתין או לפנות כבר השבוע לבית המשפט?: "זה לא פוטו פרג’. צריך להגיע לבית המשפט עם מסמכים ונתונים ולא עם הרגשות ותחושות בטן. אני לא ארפה מהנושא. משרד התחבורה לא יכול ליפול ככה בלי לעדכן, בלי להציג תכניות ובלי לאפשר לנו לערער ולהתנגד."

עוד הוסיף ספקטור: "נכון ששר התחבורה עושה עכשיו ברוגז, אז אני אחכה לו שיעשה שולם. יש לו חגים, ויש לו זמן. אבל אני אחכה ולא אוותר להם".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות