חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

שנה חדשה של שותפות

 

חברי ועדת ההיגוי של שותפות 2000 מודיעין - רוצ’סטר, הרימו כוסית לשנה חדשה של פעילויות. ספקטור שהגיע לברך סיפר על ההתחלה לפני 5 שנים

 

בהרמת הכוסית שערכו בסוף השבוע חברי ועדת ההיגוי שותפות 2000 מודיעין-רוצ’סטר, כיבד את המעמד בנוכחותו ראש העיר משה ספקטור, שאף נשא דברים בשבח השותפות.

ספקטור סיפר כי הוא זוכר איך בדיוק לפני חמש שנים, בתקופה שלפני הבחירות לרשות המקומית, ייסדו את שותפות מודיעין-רוצ’סטר מטעם הסוכנות היהודית.

בדבריו ציין כי העצמאות של שותפות מודיעין-רוצ’סטר בפעולותיה הבלתי תלויות בעיריה היא מודל הראוי לשמש כדוגמא לשותפויות אחרות בארץ.

להרמת הכוסית, שנערכה במרכז הרב תחומי, הגיעו אורחים תושבי מודיעין אשר חייהם נגעו בשנה החולפת בשותפות מודיעין- רוצ’סטר, וביניהם: השף רובי קורדובי, אשר השתתף במסגרת "חילופי תרבות" בפרוייקט השף.

גל דהן, שיצא עם משלחת הנוער בקיץ שעבר למסע הזהות, והמורה רחלי זיתוני מביה"ס עידנים, אשר תצא בסוף החודש עם משלחת המורים השלישית לרוצ’סטר.

לאירוע הגיע גם אלון שמידט, מנהל מחלקת תרבות ואירועים בעירייה, יקיר השותפות, המסייע רבות בתיאום וארגון פעילויות שותפות מודיעין- רוצ’סטר בעיר.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות