חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הסטודיו למשחק בהצגת בכורה: הוא הלך בשדות

 

הצגת הבכורה ’הוא הלך בשדות’ קצרה הצלחה רבה. שחקני להקת המשחק הייצוגית של מודיעין נתנו הופעה מקצועית ובוגרת. לאור הביקוש תתקיים הצגה נוספת בסוף החודש

 

מאות צופים הגיעו להצגת הבכורה, "הוא הלך בשדות", שהעלו בחמישי בערב שחקני להקת המשחק הייצוגית של מודיעין, מהסטודיו למשחק של דבי אוליאל. את ספרו של משה שמיר עיבדה וביימה דבי אוליאל להצגה המספרת על ההתיישבות בארץ בתקופת קום המדינה, על הקיבוץ והפלמ"ח, דרך סיפור אהבתם של מיקה ואורי, זוג קיבוצניקים צעיר.

האמפי בבית ספר יח"ד היה מלא עד אפס מקום בצופים רבים ביניהם גם פלמחניקים לשעבר שסיפרו כי ההצגה החזירה אותם לתקופת הנעורים. לצידם ישבו בקהל ילדים ובני נוער אשר נחשפו לראשונה למורשת הארץ באופן חי ותוסס.

העיבוד שעשתה אוליאל לטקסט יצר הצגה קומית וטרגית כאחד אשר מצליחה לדבר אל כל הגילאים. הקהל עצמו ישב סביב הבמה והשחקנים התייחסו אל הצופים כאל חברי הקיבוץ, כיבדו אותם בתה ופירות העונה ושיתפו אותם לאורך כל ההצגה.

אוליאל: "ההצגה מאוד דינאמית, מלאת התרחשויות ומשתפת את הקהל, אשר אינו יכול להישאר אדיש לרגע. התרגשתי מאוד מהביקורות החיוביות בעיקר של הפלמחניקים והקיבוצניקים הוותיקים. אני שמחה שהצלחתי להעביר קצת מורשת וגאווה לקהל הצעיר ולשחקנים שלי שלא היו מחוברים לנושא. אני גאה בשחקנים, רובם תלמידי תיכון, שמפתיעים ברמת המקצועיות והבגרות".

ולמי שפספס, הצגה נוספת תתקיים ב-26.4 בשעה 20:30 באמפי שבבית ספר יח"ד, ברעות. הכניסה חופשית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות