חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

רוח חג של חסד

 

לקראת החגים נערכים ארגונים בעיר לחלוקת חבילות מזון למשפחות נזקקות. מחלקת הרווחה השיגה סיוע ל-200 משפחות וגם בית חב"ד נערך למתן צדקה

 

מספר ארגונים התנדבותים וגופים מסחרים במודיעין מכבים רעות נערכו לקראת החגים להושטת עזרה למאות שפחות מעוטות יכולות בעיר במבצע חלוקת חבילות מזון ותלושי קנייה.

אגף הרווחה בעירייה ערך רשימה מסודרת של משפחות הזקוקות לתרומות ולמרות הירידה במתן התרומות לצד העליה בכמות הפונים יחלק האגף למעלה מ-200 חבילות מזון ותלושי קניה שנתרמו על ידי קהילת יזמ"ה, ארגון יוצאי צרפת, קרנות החסד של מודיעין , חב"ד, צעירי מודיעין, רמי לוי - שיווק השקמה, קו-אופ ירושלים ותורמים פרטיים.

בית חב"ד מודיעין בראשות הרב ברוך סלונים נערך כמדי שנה למבצע סיוע לעשרות משפחות שיקבלו חבילות מזון כשווי כל חבילה הוא מאות שקלים.

הרב סלונים: "לצערי הרב, קיימות במודיעין משפחות רבות שאינן יכולות לקיים את החג כהלכתה, לשבת בסעודות החג עם אוכל המתאים לחג. אנו משתדלים להביא להם את השמחה לבית עם אותם מצרכים שיעזרו להם ששולחן החג יהיה עם מיטב התבשילים. אני רואה את השמחה הגדולה כשהם מקבלים את החבילות, ואתה חש שאתה הוא המקבל ולא הנותן, אתה מקבל שמחה פנימית מכך שעוד משפחה מאושרת. שמחה אמיתית היא כשכולם שמחים".

"אנו נכנסים לשנה חדשה", הוסיף הרב סלונים, "אנו רוצים לסיים את העבר הלא טוב של השנה שחלפה ולהיכנס לשנה החדשה עם עתיד פורח. אני מברך את כל תושבי העיר להיות מהנותנים ולא מהמקבלים, שנת שפע ברכה והצלחה, בריאות, נחת, אושר ועושר."

בפניה אישית לתושבים מבקש הרב סלונים לקיים את מצוות הצדקה גם בעזרת מעטפת פדיון כפרות. "ככל שתתרמו יותר נוכל לעזור יותר למשפחות הנזקקות."

ניתן גם לתרום בחיוג חינם לטלפון: 1800-358770.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות