חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2008 >>

עמיקם אורן פורש מהמרוץ למועצה

 

חבר המועצה עמיקם אורן הודיע על הסרת מועמדתו מרשימת "יחד" למועצת העיר כדי להתמודד על ראשות מנהלת הרובע. את מקומו ימלא חן יצחקי. האם נפתחת מחדש דלת לאיחוד הרשימות?

 

בהודעה לתקשורת שיצאה הבוקר, ג', הודיע העומד בראש רשימת יחד לבחירות למועצת העיר, עמיקם אורן, כי בכוונתו להעמיד את עצמו כמועמד הרשימה למועצת המשנה המקומית. "החלטה זו תאלץ את אורן לוותר על הובלת רשימתו למועצת העיר", נמסר בהודעה.

לדברי אורן: "הנחיית פקיד הבחירות לפיה לא ניתן למלא תפקיד של חבר מועצה וחבר מועצת המשנה בו זמנית חייבה אותי לקבל החלטה. מכיוון שמועצת המשנה היא לב האג'נדה של יחד אשר רואה בה מטרה עיקרית ולא רק אמצעי בחרתי להוביל את הרשימה למועצת המשנה."

"האתגר הגדול במכבים רעות בקדנציה הבאה הוא הקמת מועצת משנה, מיצובה, ביסוס מעמדה והפעלתה, "הוסיף אורן, "אני מאוד מקווה להוביל משימה זו לאחר שנקבל את תמיכת התושבים".

לאור החלטתו של עמיקם אורן ומשמעויותיה, נמסר כי נבנתה רשימה חדשה של יחד שתתמודד למועצת העיר. בראש הרשימה יעמוד חן יצחקי מרעות, במקום שני - דני רוזנפלד ממכבים ובמקום שלישי יוסי כץ מרעות.

נזכיר כי בבחירות המוניציפאליות הקרובות במודיעין-מכבים-רעות ישלשלו תושבי מכבים ורעות פתק שלישי לקלפי. הפתק מיועד לבחירת העומדים בראש מנהלת הרובע. לקלפי יוכנס פתק עם שמה של רשימה מקומית והיא שתבחר מתוכה את מועמדיה לראשות המנהלת.

מועצת משנה, כפי שמצויין בהודעתה האחרונה של יחד, היא בגדר רעיון בלבד שהועלה במסגרת הסכם התמיכה המשותף בין רשימת יחד, עם עמיקם אורן בראשה, לבין אמנון מרחב, המועמד לראשות העיר.

בפועל, הזוכה בבחירות הקרובות יעמוד בראש מנהלת הרובע, גוף שעמיקם אורן ותנועת יחד שללו עד כה את קיומו ואת שיתוף הפעולה עימו.

גורמים בכירים בתנועת מור מעריכים שפרישתו של עמיקם אורן עשויה לפתוח מחדש דלת לאיחוד שתי התנועות שמייצגות את תושבי מכבים ורעות. לדבריהם, "אם חן יצחקי יהיה מוכן לחיבור שתי הרשימות וההנהגה החדשה תיבחר בכל דרך שתוסכם, אנחנו בעד. אצלנו במור אין אגו. מי שייבחר זה טוב לישוב וטוב גם לנו".

בתגובה אמר חן יצחקי: "לפני שלושה שבועות כשבאתי למור ואמרתי בואו נלך לפריימריז, הם דרשו להעיף את עמיקם. עכשיו, כבר מאוחר מדי. אין זמן לממש את הרעיון. כדי להגיע לפריימריז זה מצריך זמן שכבר אזל. הפתרון מונח בעשייה לאחר הבחירות. כל המלחמה שלנו זה להקים מועצת רובע מקומית בראשותו של עמיקם אורן."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות