חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אופיס דיפו עוברת למודיעין

 

משרדי הנהלת חברת אופיס דיפו יעברו מרמת גן למודיעין לאזור התעסוקה בליגד. דורון שולדנפרי מדווח על פרטי העיסקה

 

חברת אופיס דיפו, ענקית הציוד המשרדי, מתכננת לשכור מחברת "מגה אור" בניין בשטח של 13,000 מ"ר באזור התעסוקה בליגד.

מדובר בבניין בן שתי קומות שיבנה במיוחד לצורכי אופיס דיפו שתשלם 34 שקל למ"ר מדי חודש דמי שכירות. עלות הקמת המבנה כולל הקרקע וללא ציוד עומדת על יותר מ-15 מיליון יורו. האכלוס צפוי בעוד כשנה וחצי.

את הפרטים על העסקה שתספק כ-300 מקומות עבודה מסר השבוע המועמד לראשות העיר, דורון שולדנפרי, שהדגיש כי המבנה יבנה על מגרש מספר 30 שנמכר על ידי חברת "שערי העיר" שבבעלות ליגד לחברת "מגה אור" בבעלות צחי נחמיאס משילת. זאת, לדבריו, במסגרת התחייבותו למניעת ניגוד אינטרסים על ידי מכירת כל נכסיו במודיעין.

שולדנפרי: "תוכנית בניין הנהלת אופיס דיפו כוללת 13,000 מ"ר אשר יבנו בשתי קומות. 3,000 מ"ר מתוך הקומה העליונה יוקצו למשרדי ההנהלה. מחיר השכירות למ"ר יעמוד על 34 שקל בתוספת מע"מ. חוזה השכירות הינו ל-15 שנה ללא יציאה ואופציה ל-5 שנים נוספות. מנכ"ל אופיס דיפו, מר נסים ממו, התחייב שבמקום יעבדו כ-300 עובדים, שיכללו הנהלה, מרכז שרות ועוד."

על מגרש נוסף, שנמכר לחברת רודינסקי ולגיל שולדנפרי, אחיו של דורון, יוקם מבנה של חברת ניסקו. גם מבנה זה אמור לכלול כ-9,000 מ"ר מתוכם כ-2,000 מ"ר משרדי הנהלה שיכללו 200 עובדים.

מעבר לשתי עסקאות אלו שסוכמו בשבוע האחרון, צפויה להיכנס לאזור התעסוקה בליגד חברת רונטל המעסיקה כ-50 עובדים. החברה תכנס למשרדה החדש על שטח של כ-1,800 מ"ר בינואר 2009.

השבוע מציע שולדנפרי תוכנית לזרז את פיתוח אזור התעסוקה במודיעין שכוללת בין היתר תקציב ריאלי ויעדים ברורים להמשך שיווק האזור, כולל הקמת אתר אינטרנט שיוצג למשקיעים ולציבור ויכלול מודעות דרושים של החברות שיאכלסו את האזור.

במסגרת התוכנית מציע שולדנפרי לשנות את תוכנית הבנייה כך שניתן יהיה לבנות לגובה באזורים המיועדים לתעסוקה. וכן מתן שירותי הסעות עובדים מהעיר ובחזרה במימון עירוני, מתן הקלות ליזמים אשר מצבת העובדים שלהם תכלול לפחות 25 אחוז תושבי העיר ומסלול "ירוק" לאישור היתרי הבנייה והאכלוס.

שולדנפרי: "קידום אזור התעסוקה במודיעין פירושו שיפור איכות החיים של התושבים במודיעין, אשר מרביתם מתניידים היום למקומות אחרים למציאת עבודה. פירושו תוספת משמעותית בארנונה, אשר תסייע מאד לפיתוח החינוך, התרבות והספורט בעיר מודיעין."

"מיקומה של מודיעין במרכז הארץ ובקרבה לשדה התעופה הם יתרון גדול מאד. ראינו את שוהם השכנה משכילה להשתמש ביתרון הזה. שטח התעסוקה במודיעין גדול פי שלושה מהשטח באירפורט סיטי, ובניהול נכון, מודיעין תהיה העיר המדהימה ביותר לגור בה, גם באספקט התעסוקתי."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות