חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

’’המתפרה’’ בקניון עזריאלי

 

בת עמי סולמי פתחה את "המתפרה" בקניון עזריאלי במודיעין ומציעה שירות תיקונים לבגדים מכל הסוגים. למה דווקא בקניון? "מימוש חלום בלב העיר"

 

לפני שבועיים נפתחה מתפרה בקניון עזריאלי במודיעין, עסק ראשון מסוגו בקניון שכבר צבר קהל לקוחות נרחב הן מצד בעלי החנויות בקניון והן מצד תושבים המגיעים לקניות וזקוקים לשירותי תיקונים ועיצוב.

את "המתפרה", פתחה בת עמי סולמי, תושבת העיר מודיעין מזה 12 שנה, שכיהנה בשנה החולפת כיו"ר הנהגת ההורים בתיכון עירוני ב'.

סולמי למדה עיצוב אופנה בצעירותה ומאז התנסתה במגוון עיצובים ועבודות בתחום האופנה. בין היתר עבדה סולמי בלוס אנג'לס כמלבישה באחד מסרטיה של ברברה סטרייסנד "כוכב נולד". לאחר מכן היא עזבה את תחום האופנה ועברה לעסוק בתחומי עניין נוספים, ביניהם ענף התיירות.

לאחרונה היא הבינה שפתיחת מתפרה תהווה תעסוקה מושלמת בעבורה, מה גם שהעסק נמצא מרחק הליכה מביתה.

סולמי מסבירה את הקונספט העומד מאחורי פתיחת המתפרה: "העסק נותן פיתרון לתושבי מודיעין שמגיעים לקניון לעשות קניות. הם יכולים להביא את כל התיקונים מהבתים. לבצע את הקניות שלהם ובמקביל יבוצעו התיקונים בבגדיהם. בנוסף הוא משרת את כל בעלי החנויות בקניון שכבר היום משתמשים בשירותי התיקונים גם לבגדים חדשים. היתרון הוא שהלקוח יכול להסתובב בקניון ובמקביל הבגד שלו מתוקן. תוך כדי שתיית קפה וצפייה בסרט".

ולמה בקניון עזריאלי? "כשראיתי שהולך להיבנות קניון במודיעין עלה לי הרעיון של מימוש החלום והרקע שלי סוף כל סוף במקום הומה אדם ובלב העיר מודיעין".

על המחירים אומרת סולמי: "מדובר במחירים מאוד נוחים לכיס, לא יותר יקרים מכל מתפרה אחרת וזו גם הנוחיות, כשהחנייה היא בחינם בשעתיים הראשונות כך שאפשר תמיד לבוא לפה, לשתות, לתקן ולחזור הביתה".

המתפרה מציעה שירותי קיצור והצרה של מכנסיים, ג'קטים, רוכסנים, הנמכת מותן, קיצור שרוולים. סולמי רכשה מכונות תפירה חדשות מתוצרת קוריאנית לטובת איכות התיקונים ובימים אלה היא מכשירה עובדות נוספות.

"המתפרה" - קומת הכניסה של הקניון, בסמוך לשער הירידים. טלפון: 08-9703355.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות