חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

המים באים לקראתכם

 

לא תאמינו איך ילד עצבני וכועס נרגע שם. איך מתחים ושרירים תפוסים משתחררים ונעלמים. ויש אפילו תחליף כיפי לא פחות למסאז'. וכל זה נמצא ממש כאן, בבריכה הטיפולית של אודליה בלפיד

 

מי לא עבר את הקטע הזה שבו יורש או יורשת העצר הצעירים מגיעים לשפת הבריכה, מביטים ימינה ושמאלה ופוצחים בצווחות אימה ופחד. שהוא יכנס למים?! תשכחו מזה! הוא חיית יבשה, מים, זה מקסימום במקלחת!

מסתבר שדווקא פעוטות קרובים למים הרבה יותר ממה שנדמה לנו: הרי בעצם, רק לפני זמן קצר הם שהו במים - מי השפיר בבטן של אימם. מסתבר שהרתיעה מהמים מתפתחת בגילאים מעט מאוחרים יותר. אם נתפוס אותם קצת לפני - נגלה עד כמה הפספוסים האלה נהנים מהשהיה במים. שם הם מרגישים הכי בנוח - בחזרה לבטן של אמא.

בדיוק בשביל זה הקים חזי לאשתו אודליה את POOLI. בריכה טיפולית באמצע החצר שבבית שלהם בלפיד. אודליה, בוגרת וינגייט בקורסי הידרותרפיה, הפעלת תינוקות במים, שחיה לכל הגילאים, טיפולי וואטסו, שזה סוג של שיאצו במים וספורט במים.

הרעיון העיקרי בהקמת הבריכה הזו היה לתת למטופלים שמגיעים אליו מקסימום תחושת נינוחות, רגיעה ושקט. לדברי אודליה, "אני מאמינה שהמים באים לקראתנו. פעוטות במים מרגישים הכי בטוח. למעשה הם ממשיכים לשמור על האינסטינקט הכי בסיסי שקיים בהם. כאן הם נרגעים, חשים בבטחון, ומפתחים המשך טבעי למערכת היחסים עם האם".

"ילדים שמגיעים אלי עם פחדים, לחצים חוסר שקט נפשי ופיזי, שזהו סימפטום קלאסי של כעסים מופנמים, בתום מספר מועט של טיפולים ופעילויות במים משתחררים. המים עבורם זה הרבה יותר מאשר לנו, המבוגרים. כאן הם יכולים להיפתח ולהשתחרר מכל המועקות הללו.

הבריכה וכל הסובב אותה, נבנו למקסימום נוחות - לכולם. חזי ציפה למעשה את כל המשטחים בחצר ברצפת עץ. כך, הנגישות לנכים היא חופשית לחלוטין, עגלות ילדים יוכלו להגיע עד הבריכה, הפרטיות היא מקסימאלית כי הגישה לבריכה היא לא דרך הבית אלא ישירות מהכניסה לחצר. במקום שירותים, פינת החתלה, חדר הלבשה, איזור המתנה עם פינת קפה ותה ואפילו שירותי בייבי-סיטר.

הבריכה מחוממת ל-33 מעלות ובתום הפעילות אפשר לשבת על כורסאות ליד הדשא לשתות, לשוחח ולתפוס עוד כמה דקות של רוגע לפני החזרה למהומה היומיומית. אודליה:  אני לא נעולה על השעון, אני מעדיפה לזרום עם הפעילות. אם לילדים כיף ונעים, מושכים את הפעילות עוד קצת".

הפעילות והטיפולים בבריכה המיוחדת הזו מיועדים גם למבוגרים. גם לנו המבוגרים יש מתחים, לחצים ועצבים יומיומיים שמצטברים לנו בשרירים ובגוף. בשביל זה המציאו את הוואטסו! טיפול אישי. זהו למעשה סוג של שיאצו המתבצע במים. לנשים בהריון, זהו הפתרון האולטימטיבי.

רוצים לתת מתנה מקורית ליום ההולדת או לארוע זוגי? ניתן לרכוש שוברי מתנה ולשלוח את בן או בת הזוג או אולי את שניכם יחד לטיפול כיפי ומפנק. אפשר אפילו להתייעץ עם אודליה ולבנות פעילות משחררת לכל המשפחה - הורים וילדים יחד. גם זה סוג של גיבוש משפחתי.

וכל מה שסופר עד כה נמצא כאן, ממש ליד הבית ביישוב לפיד. 5 דקות נסיעה ממודיעין. מגוון הפעילויות רחב מאוד: לפעוטות, לימוד יסודות שחיה לילדים, התעמלות במים לילדים ולמבוגרים, וכמובן כל סוגי ההידרותרפיה ובכללם הוואטסו - הרגיעון האולטימטיבי לכל גיל.

לפרטים נוספים ניתן להתקשר ישירות לאודליה בטלפון 050-5516907.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות