חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

בקרוב משחקי ליגה במגרש תקני

 

הנהלת העיר אישרה תקציב של 300 אלף שקל לשדרוג נוסף של מגרש הכדורגל בשמשוני: מלתחות, גידור והשלמות. עוד כמה חודשים יתחילו משחקי ליגה

 

ביום רביעי השבוע אישרה הנהלת העיר את הצעתו של מ"מ הסגן חיים ביבס לתקצב את שדרוג מגרש הכדורגל בשמשוני לצורך הפיכתו לתקני. זאת לאחר שעם סיום העבודות לפני כתשעה חודשים התברר כי לא ניתן לקיים במקום משחקי ליגה.

לפני כשבועיים פנה ביבס למנכ"ל העירייה וביקש לכנס את ועדת הכספים על מנת לאשר תקציב של 120 אלף שקל לטובת בניית מלתחות במגרש בשמשוני ולהשלמות נוספות הנדרשות להפיכתו למגרש תקני למשחקי ליגת ילדים ונוער.

ביום רביעי השבוע התקיימה ישיבת הנהלה, שישבה גם כוועדת כספים, ובין היתר עלתה לדיון גם הצעתו של ביבס לאישור תקציב להשלמת המלתחות והגדר במגרש.

בדיון הוחלט לאשר תקציב כפול מההצעה המקורית, בגובה של 300 אלף שקל, שיספיק גם לבניית מלתחות, השלמת הגדר והשלמות נוספות כדי שהמגרש יוכשר כתקני למשחקי ליגות צעירות.

מ"מ ראש העיר, חיים ביבס: "אני שמח שהצעתי בנושא השלמת שדרוג מגרש הכדורגל בשמשוני התקבלה בוועדת כספים ותאפשר להנהלת העיר המקצועית להמשיך בתהליך הנדרש עפ"י הכללים להשלמת המגרש והפיכתו לתקני לליגות עד גיל נוער. אני מאמין שהתהליך של הבאת המבנים, השלמת הגדר והשלמות נוספות יסתיימו בתוך חודשיים עד שלושה ואז יוכלו הילדים וההורים כאחד ליהנות ממשחקי ליגה בעיר מודיעין".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות