חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ויינרב: חזון הקלינטק מתחיל להתגשם

 

אלכס ויינרב, סגן ראש העיר ומועמד לראשות העיר בבחירות הקרובות מכריז על תחילת עידן הקלינטק במודיעין: היזם מייק אברך מתעניין ברכישת קרקע באזור התעסוקה

 

מייק אברך, תושב מודיעין המשקיע ומייצג יזמים יהודיים מהונגריה ומארה"ב מתכוון להשקיע ברכישת קרקע באזור התעסוקה. כך מדווח השבוע אלכס ויינרב. לדברי ויינרב, מקום זה הוא מייעד להקמת "המרכז הישראלי לתעשיות עתירות ידע נקיות" במודיעין - מכבים -רעות.

ויינרב: "הפגשתי את היזם מייק אברך גם עם מהנדס העיר רמי זיו, וסיירנו בשטח המיועד ל"מרכז הישראלי לתעשיות עתירות ידע נקיות" . מייק אברך ניגש בימים אלו למכרז של מינהל מקרקעי ישראל לשם השתתפות במכרז לרכישת קרקע באזור זה. הוא מתכונן להקים בשטח מבנה ענק שיושכר ליזמים ולתעשיינים מתחומי הקלין-טק , ההייטק והביוטק. מייק אברך אף שכר את שירותיו של אדריכל המתמחה ב"בנייה ירוקה" אשר יתכנן את המבנה על טהרת התכנון הסביבתי כולל ייצור "חשמל ירוק" על גג המבנה."

כדי לממש את חזון ה"קלין-טק" במודיעין, מתכוון ויינרב להקים מנהלת שתיקרא 'מט"ע'. המנהלת תטפל במשיכת יזמים לעיר. חברות צעירות וחברות בוגרות אשר הסיוע המוצע במסגרת המנהלת יסייע להם מבחינה לוגיסטית/תפעולית ויעודד אותם לפעול באזור ולגייס כוח אדם מקצועי מתושבי מודיעין. חברות ויזמים שיעתיקו את כלל הפעילות שלהן או את חלקה למודיעין-מכבים-רעות יזכו להטבות שונות ולסיוע ממנהלת המט"ע, ודרכה, מהעירייה.

עפ"י תכניתו של ויינרב תיתן מנהלת זו שירותים. הן של מידע והן שירותים ארגוניים ולוגיסטיים. לדבריו, המנהלת תמומן בראשיתה מכספי העירייה, ולאחר תחילת הגיוס, תעמוד ברשות עצמה ותמומן על ידי החברות המשתמשות בשירותיה וממשקיעים פרטיים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות