חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מתרימים לקרן מלגות ע”ש יניב בר-און ז”ל

 

קרן המלגות על שם יניב בר-און ז"ל שנפל במלחמת לבנון השנייה תקיים אירוע התרמה. הנצחה ראויה לאיש צעיר שהבין והעריך את חשיבות ההשכלה והחינוך והלך בטרם עת

 

קרן מלגות ע"ש יניב בר-און ז"ל, תקיים ביום חמישי, 11.9, אירוע התרמה ביד לשריון בלטרון.

יניב בר-און, תושב מכבים, התגייס לצבא בדצמבר 2004 והצטרף לחטיבה 7 של חיל השריון בתפקיד נהג טנק. הוריו מספרים כי יניב היה חייל מסור והערכים שעליהם גדל והביא איתו לצבא בלטו מאוד, אפילו במסגרת הצבאית הנוקשה. יניב זכה לכבוד רב הן מחבריו לפלוגה והן ממפקדיו.

בקיץ 2006 הוצב יניב בגבול הצפון. בבוקרו של ה- 12 ביולי, לאחר חטיפת שני חיילי צה"ל ע"י החיזבאללה, קיבל צוות הטנק של יניב פקודה להתקדם לתוך שטח לבנון. מיד לאחר חציית הגבול עלה הטנק על מטען גחון גדול והתפוצץ.

כל ארבעת אנשי הצוות נהרגו במקום. בן תשע עשרה ושמונה חודשים היה יניב בנפלו.

לאחר נפילתו של יניב החליטה משפחת בר-און להנציח את שמו ע"י הקמת קרן מלגות שתסייע לסטודנטים יוצאי חטיבה 7 בשריון. הקרן מנוהלת בשיתוף קהילת שלהבת המכבים של התנועה המסורתית (קונסרבטיבית) בישראל.

אשר וקרלין בר-און נמנים בין מקימי קהילת שלהבת המכבים, הפועלת ביישוב כבר 20 שנה. לפני מספר חודשים, חברים מהקהילה פנו לאשר וקרלין, וקיבלו הסכמתם, שהקהילה תארגן ערב התרמה לקרן. עד כה הקרן מוכרת ונתמכת בעיקר ע"י קרובים וחברים של משפחת בר-און. מטרת האירוע היא להביא את הקרן לתודעת הציבור הרחב ולהגדיל את הכנסותיה כדי להבטיח המשך פעולתה.

אירוע ההתרמה יתקיים ביום חמישי, 11.9.08, בשעה 20:00 באתר יד לשריון בלטרון. האירוע יכלול מופע של הרכב "ג'אז 443", הרכב מוזיקלי שצמח במודיעין ומונה שישה נגנים טובים וחזקים וזמרת.

העיתונאית טלי ליפקין-שחק תנחה את האירוע. במהלך הערב תוענק מלגת הלימודים הראשונה של הקרן. כמו כן חברים יספרו על יניב.

כרטיסים לאירוע ניתן להשיג ע"י פנייה לנועם, טל: 054-4323026 או בדואר אלקטרוני.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות