חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

חם בקניון עזריאלי

 

שתי קטטות אלימות אירעו ביום רביעי בקניון עזריאלי במודיעין. בשני המקרים הוזעקה למקום המשטרה. באחד נשלף סכין והשני היה על רקע הטרדה מינית

 

שתי קטטות אלימות אירעו ביום רביעי השבוע בקניון עזריאלי במודיעין. בשתיהן הוזמנה המשטרה ועצרה חשודים.

הקטטה הראשונה אירעה בשעות הבוקר המאוחרות. שני בני מיעוטים, תושבי צפון הארץ, רצו להיכנס אל הקניון דרך פתח אחת החנויות.

מנהל החנות שהבחין בהם, חשד כי בכוונתם להיכנס מבלי לעבור דרך הבידוק הבטחוני שבכניסות הראשיות לקניון. בעת שניסה למנוע את כניסתם התפתח עימות כשלטענת השניים הם נדחפו בגסות על ידי החנות.

בתגובה אחז אחד מהם במנהל החנות מאחור בגרונו והשני נטל סכין משולחן סמוך ופצע אותו באורח קל. השניים נלקחו על ידי השוטרים שהוזעקו למקום ובו ביום שחרר אותם בית המשפט למעצר בית.

בשעות הערב המוקדמות התחוללה דרמה נוספת בקניון. גם כאן מעורבים בני מיעוטים, תושבי מזרח ירושלים בעלי ת.ז. כחולה.

העימות הפעם היה קולני ורב משתתפים: הרקע לקטטה ההמונית הייתה נערה מקומית שטענה בפני חברה שאחד מעובדי הנעקיון בקניון "נגע בה".

בשל אמירה זו הגיעה לקניון חבורת נערים ישראלים, תושבי מודיעין, כדי "לסגור חשבון עם החצופים". ועפ"י התכנון הם תפסו את אחד מעובדי הנקיון והיכו אותו יחד.

עדי ראייה דיווחו כי העובד נראה שרוע על הרצפה כאשר חבורת הנערים סובבים אותו, מכים בו ובועטים בו. למרות התיאור הקשה, לא נזקק עובד הנקיון לפינוי רפואי. אולם המשטרה שהוזעקה לקניון בשנית, לקחה איתה נציגויות משני האגפים הניצים. כל העצורים שוחררו בתום החקירה בתנאים מגבילים ובערבות.

לדברי רפ"ק דוד גרונין, ראש משרד החקירות במשטרת מודיעין, במקרה הזה כולם חשודים. הן בשל הארוע האלים והן בשל עדות הנערה על הטרדה מינית כלפיה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות