חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הופחתה אגרת השילוט לעסקים

 

רשימת "דורון למודיעין" מתגאה בהישג: עירית מודיעין תיקנה את אגרות השילוט לעסקים והוציאה להם מכתבי המפחיתים את האגרות במאות אחוזים

 

בהודעה לתקשורת שהוציאה השבוע רשימת "דורון למודיעין" בראשות דורון שולדנפרי נמסר כי התערבותם למען בעלי העסקים בעיר הצליחה היות ותשלום אגרות השילוט החדשות הופחתו, ועלויותיהם הוחזרו לסכומים שהיו בשנים הקודמות.

על פי ההודעה אנשי עסקים בעיר פנו לשולדנפרי לגבי גובה אגרות השילוט שקיבלו בהם נדרשו לשלם לפי גודל השלט, ולא עבור השלט כפי שנהג החוק עד כה.

דרישה זו הפכה כל פוסטר המצהיר על מבצעים, או כל מדבקה המופיעה על חלון הראוה לשלט המצריך תשלום אגרה נפרדת ובכך עסקים נדרשו לשלם אלפי שקלים בגין אגרת שילוט.

משהובא הדבר לידיעתו של שולדנפרי פנתה מספר 2 ברשימה, חברת המועצה סיגלית הנדשר-פרקש, לעירייה וביקשה תיקון להנחיה.

השבוע מסכם שולדנפרי שהפניה עזרה. "גורם בעירייה הודה כי העירייה טעתה ובימים אלה מוציאה מכתבי תיקון לבעלי העסקים, וכי האגרות ישובו להיות דומות לאגרות שהיו בשנים קודמות. העסקים הקטנים והבינוניים הם עמוד השדרה הכלכלי של העיר שלנו, ועלינו לסייע להם להתמודד עם אתגרים כלכליים".

דורון שולדנפרי: "לעסקים הקטנים אתגרים לא פשוטים, וחשוב מאד לנהל את העיר עם סדר עדיפויות נכון. כראש עיר אהפוך את סדר העדיפויות הקיים היום. במקום להפוך את העסקים למקור הכנסה כלכלי עבור העיריה, אעשה הכל לשפר את מצבם של העסקים בעיר. העסקים הקטנים הם עמוד השדרה הכלכלית של מודיעין ותמיכה בעסקים תניב רווחה כלכלית לתושבי העיר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות