חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2008 >>

מו”ר. רוצים 5 מנדטים

 

תנועת מור- מכבים ורעות, היא התנועה הסקטוריאלית השנייה בישוב אחרי יחד של עמיקם אורן. אתמול הם יצאו לדרך ועדיין מקווים לאיחוד כוחות עם יחד. אבל ספקניים

 

תנועת מור (מכבים ורעות), הודיעה אתמול (א') באופן רשמי על הצטרפותה למרוץ על הכסא במועצת העיר מודיעין מכבים רעות. מור היא אחת התנועות הותיקות באזור ובמשך שלושת המרוצים האחרונים לרשויות המוניציפאליות הייתה התנועה שבראשה עמד משה ספקטור.

סביב שולחן ההנהגה במסיבת העיתונאים שנערכה ביום ראשון ישבו פנים מוכרות: יואב טל, יוסי פסגות ושמעון דבוש. למעשה, תנועת מור כוללת כיום את קבוצת ההנהגה של "מועצת הרובע מכבים רעות".

פסגות:"אנחנו מאמינים שאיחוד הרשויות הוא בלתי הפיך. אבל דווקא בגלל זה אנחנו חושבים שצריך להמשיך ולדאוג לצרכים הייחודיים של תושבי מכבים ורעות". תנועת מור מצטרפת רעיונית לתנועת יחד שבראשותו של חבר המועצה עמיקם אורן. אולם לדברי פסגות וטל, כל הניסיונות עד כה להתאחד למפלגה אחת שתרוץ לבחירות, לא הצליחו".

"אם נצליח לאחד את הכוח האלקטורלי של מכבים ורעות יש לנו אפשרות להיכנס למועצה עם 5 מנדטים. זהו כוח שאי אפשר יהיה בלעדיו. כוחנו באחדותנו, זו הסיסמה שאימצה התנועה. אלא שכאמור, הם מוסיפים, " האיחוד כרגע אינו צולח. אבל אנחנו מקווים שבסופו של דבר יגבר השכל הישר על בעיות האגו והכבוד"

"אנחנו מציעים פריימריז פתוחים. לכן אין כרגע אצלנו מדרוג של הפעילים. הכל פתוח. זה גם מה שהצענו לאנשי יחד: בואו לפריימריז פתוחים וכולנו נתיישר עפ"י תוצאותיהן. אם עמיקם יזכה במקום הראשון- הוא יעמוד בראש. אבל אם לא, יצטרך גם הוא לוותר ולהתיישר לקו הכללי. בסופו של דבר אין הבדלים מהותיים במצע של שתי התנועות".

בעקבות תוצאות הבחירות הקודמות, למור יש דווקא פוטנציאל לסל כספי גדול: 3 מנדטים שווים הרבה כסף. אבל לדברי פסגות:"למרות שיש לנו תקציב של 3 מנדטים החלטנו על קיומו של הליך צנוע ולא ראוותני. אנחנו לא עושים שימוש במימון. כל הכסף מגיע ויגיע מתרומות של החברים".

גם שמעון דבוש התייחס לקשר הישיר בין היכולת להתאחד ליכולת להשפיע בעתיד על התנהלות העיר בהתייחסותה למכבים ורעות: "אם נצליח להגיע ל-5 מנדטים, אנחנו נקבע מי יהיה ראש העיר הבא. המצע שלנו הוא לא לשמר, אלא לשפר. זה לא סוד שמכבים ורעות הוזנחו בשנים האחרונות. אפשר לראות את זה".

"המטרה היא ללכת לבחירות מאוחדים, לקחת את היישוב ולמנף את העשייה לתחומים נוספים. דווקא בתי הספר הכי וותיקים הם חסרי אולמות ספורט. זה לא קביל ולא סביר. אנחנו רוצים מינהלת חזקה שתפעל עם תקציבים ועם תנופה".

מועד לפריימריז המתוכננים טרם נקבע ויש בכך קריצה לעבר תנועת יחד, שהכל עדיין אפשרי ופתוח. כיום פעילים בתנועת מור כ-30 תושבים. עוד שבועיים מתוכננת אסיפה מכוננת שתקבע את תאריכי היעד להצטרפות לתנועה. שבוע אח"כ מתוכננים הפריימריז.

תושבי מכבים ורעות יצביעו בבחירות הקרובות בשלוש נקודות הצבעה: האחת- לראש העיר, השניה- למועצת העיר המאוחדת והשלישית לראשות מינהלת הרובע. פסגות:"הקבוצה כיום אינה תומכת באף מועמד. לאחר שייבחרו האנשים אנחנו נשקול במי לתמוך. אין שום סיכוי וז לא נכון לקבוע היום במי אנחנו תומכים לרשות העיר".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות