חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

קייטנת אקים באהבה

 

ילדים בעלי פיגור שכלי השתתפו בקייטנת אקים המופעלת זו השנה השלישית במודיעין. עם המון אהבה ותרומות של תושבי העיר זכו הילדים לימים של כיף

 

זו השנה השלישית ברציפות שבעיר מופעלת בחופש הגדול קייטנת אקים בשיתוף עיריית מודיעין, המתנ"ס ובסיוע אגף הרווחה. השנה גדלו מספר הילדים עם פיגור שכלי בעיר ובקייטנה השתתפו 28 ילדים בגילאי 3 עד 17 כולם ממודיעין.

הקייטנה התקיימה באולם הספורט בבוכמן שהינו האולם הנגיש ביותר עבור אנשים מוגבלים בעיר. הילדים זכו לארוחת בוקר וצהרים חמה, הסעות, ושפע פעילות במרחב אולם הספורט עם משחקים מיוחדים ומותאמים שתרמה עמותת מילב"ת.

הילדים נהנו מהפעלות והופעות של קוסמים, ליצנים, מוסיקה, מתקנים מתנפחים, אפיית חלות לשבת, חיות וכלבים ממשטרת ישראל.

בין התורמים שהתנדבו לעלות חיוך על פני הילדים היו "כפר השעשועים" שתרם צעצועים, תושבים פעילים בפורום מודיעין בפורטל תפוז, תושב העיר מוטי סיטון שתרם חולצות, חברת לנובו תרמה כובעים רשמים של אולימפיאדה.

ביום חמישי האחרון ביקרו בקייטנה ראש העיר משה ספקטור, יו"ר אקים ישראל - ראובן סמואל, מנהל המתנ"ס מושיק אטיק ,מנהל אגף הרווחה יעקב אגמון, מנהל יחידת הנוער דוד צור, רכזת עמ"ן נועה ויניק ונציגים נוספים מאקים.

בביקורו אמר ספקטור "הילדים עם פיגור שכלי ומשפחות אקים במודיעין זכו בפעילות מבורכת זו של אקים במודיעין אשר דואגים להם בכל השנה. ליבי עם הילדים והמשפחות".

ראובן סמואל יו"ר אקים ישראל " סניף מודיעין בראשות שחר מי-און היינו אחד הסניפים הפעילים ביותר בארץ יישר כוח".

יו"ר סניף אקים מודיעין, שחר מי-און: "כמות הילדים גדלה משנה לשנה ועומדת היום על מעל ל- 60. אנו רואים זכות בלייצג ולהפעיל פעילות עבור אנשים עם פיגור שכלי במודיעין והסביבה. ישנה נכונות בכל האגפים בעירייה והמתנ"ס לנושא. ההצלחה היא החיוך של ילדים מקסימים אלו שיש להם רק תמימות בחיים שלהם ."

עלות הקייטנה עומדת על למעלה מ-50 אלף שקל וממומנת מתרומות בלבד.

תושבים המעוניינים לתרום ולהתנדב בסניף מוזמנים לפנות לתיבת דואר אלקטרוני.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות