חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ירידה דרסטית במפלס הקצף

 

עם סגירתו של סניף טיב טעם מודיעין חלה הרעה במצב מפת הבירות האזורית. מבחינתו של חובב הבירות זוהי קטסטרופה מקומית בהיעדר אלטרנטיבה אחרת

 

לדאבון ליבי עלי להכריז על הרעה חמורה במצב מפת הבירות האזורית. סניף טיב-טעם מודיעין נסגר.

השיקולים לסגירתו ברורים למדי. בסל המצרכים השוטף, לא השכילה רשת טיב-טעם להציג אלטרנטיבה אטרקטיבית ביחס לסניפי הרשתות הנמצאים בקרבתה. אותם מוצרי יבוא נפלאים וייחודיים לטיב-טעם לא יכולים להצדיק כלכלית סניף גדול ומושקע שכזה.

מבחינתו של חובב הבירות זוהי קטסטרופה מקומית. כעת נותרו תושבי מודיעין והאזור כבני ערובה בידי שני פאבים מחרישי אוזניים שדואגים להפיץ בעיקר היצע מוגבל ושגרתי, המשרת את האינטרסים של שתי החברות הגדולות בישראל ליבוא בירות (קבוצת טמפו וקבוצת קוקה-קולה).

אחד הפאבים אף לא מקפיד כלל על שמירת חוק העישון. מחירי הבירות, כבכל הפאבים בארץ, מופקעים ומותירים בכיס טעם מר כלענה (הרבה יותר מטעמה של גינס) של "אידיוט, עושים עליך קופה".

צרכן הבירות, שיש בו הסקרנות והרצון להתנסות מחד וגם רצון שלא להישחט לקול פימפומם המטמטם של הבאסים מאידך, יאלץ לנדוד לסניף טיב-טעם המרהיב באזור התעשייה הישן של ראשון לציון.

כמו כן, ניתן להשיג בירות ממגוון עשיר ובמחירים סבירים במספר חנויות מתמחות. חנות מרשת נפתלי, הנמצאת באלוף שדה 15 ר"ג בצמוד לתחנת הדלק פז. חנות "שר המשקאות", הנמצאת ברחוב שלבים 4 ביפו (בסמוך לבלומפילד) וכן סניפי הרשת של חינאווי ג'ורג' (Wine & More).

מצער שאנשי רשת "דרך היין" לא נוטלים יוזמה ו"קופצים" לתוך הואקום האזורי שנוצר בכך שהם יפתחו אגף עשיר של בירות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות