חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2008 >>

”ארגמן” מחוץ למשחק הפוליטי

 

הארגון לקידום מעמד האזרחים הוותיקים במודיעין מחתים את המתמודדים בבחירות על אמנה במטרה לקבל התחייבות עשייה לטובת הקהילה כולה

 

ביום שני השבוע נערך מפגש חגיגי שבמהלכו חתם המועמד לראשות העיר, ד"ר יגאל צדוק על "האמנה הקהילתית" של ארגון "ארגמן" לקידום מעמד האזרחים הוותיקים במודיעין והסביבה. קודם לכן חתמו על האמנה המועמדים חיים ביבס ואמנון מרחב.

לצערנו, נעדר מרשימת החותמים המועמד לראשות, אלכס ויינרב. בהמשך השבוע יחתום על האמנה אלון סקרבין יו"ר תנועת "מודיעין במרכז" המתמודד ברשימה למועצת העיר.

"האמנה הקהילתית היא מענה לפניותיהם חוזרות ונשנות אלי ולחברי הנהלת "ארגמן" מטעם מועמדים לראשות העירייה בבקשה לתמוך בהם וברשימותיהם", אומר אברהם כץ-עוז, יו"ר הנהלת "ארגמן".

"הודענו לא אחת כי איננו מזדהים פוליטית, ואיננו תומכים ברשימה או במועמד כזה או אחר. לדעתנו, אין דרך להשפיע על הצבעתם של אנשים מבוגרים ומנוסים; הימים בהם תחבו פתק לכיסו של הבוחר עברו מן העולם. הבהרנו למועמדים כי לא נעסוק בגיוס תמיכה בקרב האזרחים הוותיקים ולא ננסה להשפיע על אופן הצבעתם בתמורה להבטחות ולהטבות עבורם ועבורנו."

תחת זאת מעדיף ארגון האזרחים הוותיקים לפעול לקבלת התחייבות כללית של אחד מהמועמדים לעשייה לטובת הקהילה כולה. "יש לנו דעה על החזון ועל דרכי הניהול של העיר, וחשוב לנו לפעול לחיזוקן של הקהילה והחברה שבה חיים ילדינו ונכדינו. על כן חיברנו את מסמך ה"אמנה הקהילתית" המרכז בתוכו את העיקרים החשובים לכל הקהילה", אומר כץ-עוז.

הנהלת "ארגמן" תעקוב אחר מימוש סעיפי האמנה לאחר הבחירות, ויו"ר ארגמן מבטיח: "מכיוון שהסעיפים הכרוכים בהקצאת כספים יבואו לידי מימוש רק לאחר אישור תקציב עירוני ראשון של ראש העיר ומועצת העירייה שייבחרו, אנו נדאג לדווח לחברינו ולכלל הציבור על התקדמות ביצוע סעיפי האמנה".

על הסיבות מדוע החליט שלא לחתום על האמנה, מסר אלכס וינרב: "לאחרונה הצגתי את "מודל וינרב" לניהול העיר המשקף את עקרונות התנהלותי, יושרה, שקיפות, שיתוף, אמינות ושירותיות, עקרונות הבאים לידי ביטוי גם במסמך שהציגה עמותת "ארגמן". כראש עיר, אהיה ראש עיר של כולם. אדאג לכלל צרכי תושבי העיר, לרבות צרכים מיוחדים."

במכתב ששלח לארגמן הוסיף וינרב וכתב כי: "אני מזמין אתכם לדו-שיח בלתי אמצעי, בו, בין השאר, יוצגו סעיפי המצע שלי ושל תנועת "הדרך". כל תושביה הותיקים של העיר יתקבלו בזרועות פתוחות לתנועת "הדרך". יחדיו נגבש דרכי פעולה ברוח הדברים הנאמרים כאן. כל תושבי העיר ייצאו נשכרים משיתוף פעולה כזה ומניסיונה רב השנים של האוכלוסייה הוותיקה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות