חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

טיב טעם עוזבת את מודיעין

 

הקונספט של "חוויית קניה" לא הספיק לחנות טיב טעם במודיעין כדי לשרוד. מסתבר שתושבי מודיעין סופרים טוב את הכסף שלהם. שלום "טיב טעם", ברוכה הבאה "כמעט חינם"

 

חנות "טיב טעם" שבמרכז ישפרו במודיעין הועברה לידי רשת "כמעט חינם". בכך יוצאת קבוצת "טיב טעם" רשתות ממודיעין לאחר פחות משנה וחצי של פעילות.

הודעה על העברת הפעילות לידי "כמעט חינם" הועברה אתמול, ג', בצהריים להנהלת הבורסה, בה נסחרות מניות טיב טעם. יחד עם סניף מודיעין, הודיעה החברה גם על סגירת סניפה הוותיק בנצרת.

מהנהלת החברה נמסר כי, עפ"י ההסכם רשת מחסני "כמעט חינם" תקבל לידיה את חנות טיב טעם בתנאים של שוכר משנה. ההסכם שנחתם הוא עד שנת 2017, עם אופציה להארכה עד שנת 2027.

לדברי הנהלת החברה הרקע למכירת הסניפים והעברתם לידי כמעט חינם בתנאי שוכר-משנה, הוא בעיקר בשל התחרותיות הרבה והרוויה בתחום, בה ממוקם הסניף. "סביבה שמחד רוויה ביותר ומאידך רק המחיר הוא שקובע (heavy-discount ), אינה מתאימה לסביבה הטבעית של חנויות טיב טעם שמעוניינות להביא קונספט שיווקי רחב יותר הכולל גם את חווית הקניה", נמסר ע"י הבעלים.

לשאלה, האם נתוני הפתיחה הללו לא היו ידועים לבעלי החברה בעת פתיחת הסניף במודיעין? נאמר כי "פעילות בסביבה עסקית מסוג זה דורשת תעוזה עסקית ומחייבת קבלת החלטות שיש בהן סיכון מחושב".

ברשת "טיב טעם" כ-30 סניפים. סניף מודיעין שנסגר נכלל עפ"י תפיסת החברה במסגרת הסניפים הגדולים. בנוסף פעילים עוד כ-16 סניפים שכונתיים קטנים יותר. לדברי הנהלת החברה הסניף החדש שנבנה בימים אלה בת"א נכלל כבר בקונספט שונה של החברה, כזה הפונה ומתחרה במחיר בלבד.

רשת כמעט חינם נמצאת בבעלות האחים רני ועדי צים. הרשת המונה 14 סניפים. לפני כשנה וחצי רכשה הרשת את ארבע סניפי רשת "סופר מחיר" ושני סניפים ממחסני "להב".

בשורה התחתונה, יציאתה של "טיב טעם" מהתחרות על קמעונאות המזון במודיעין, מעידה לא רק על הרשת, אלא גם על הרגלי הצריכה במודיעין. מהנתונים שנמסרו על ידי הנהלת החברה עולה כי רוב מוחלט של הקונים בחנות במהלך פעילותה היו תושבי מודיעין. בקרב התושבים במודיעין שם המשחק הוא מחיר. מסתבר שמושגים של "חוויית קניה" אינם מהווים שיקול של ממש שעה שתושבי מודיעין יוצאים לקניות סוף השבוע.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות