חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

זוז במחול זזים לקניון עזריאלי

 

בית הספר "זוז במחול" פותח סטודיו חדש מרווח ומואר בקניון עזריאלי המשקיף לוואדי ענבה. רואי כבירי: "הכניסה לסטודיו היא שדרוג משמעותי עבור כולנו"

 

הסטודיו המצליח למחול בעיר מודיעין, "זוז במחול", מעביר את עיקר פעילותו לקניון עזריאלי כבר בעונת החוגים הקרובה שנפתחת בספטמבר.

בהודעה לתקשורת נמסר כי זוז במחול השקיעו בהכנת סטודיו חדשני ומפואר המשתרע על שטח של 190 מטר מרובע בקניון במיקום הפונה לנוף בוואדי ענבה.

בסטודיו החדש יפתחו פעילויות חדשות בתחום המחול ובין היתר חוגי "היפ-הופ" בשתוף האקדמיה להיפ הופ ומרכז ייחודי לפעילות עבור הגיל הרך.

"הכניסה לסטודיו בקניון עזריאלי היא שידרוג משמעותי עבור כולנו, מדריכים ותלמידים כאחד" מסר מנהל ביה"ס, רואי כבירי, "המחסור במתקנים ציבוריים בעיר יוצר מצבים לא פשוטים בהם הילדים נאלצים להתאמן במקלטים ובמבנים שלא מיועדים לשיעורי מחול."

"הכניסה לסטודיו משלנו, עם שטח כל כך גדול, ייחודי ומואר, תאפשר לרקדנים ללמוד ולהתבטא באופן מרווח ונעים. גם להורים זהו מיקום נוח במיוחד", אומר כבירי, "העובדה שהמקום שלנו באופן מלא מאפשרת לנו לפתוח שיעורי ריקוד מסוגים שונים, ובשבועות הקרובים נעדכן את הקהל הרחב בקורסים הייחודיים שנביא."

בשעות בהן "זוז במחול" לא יפעלו בסטודיו, יושכר המקום למפעילים אחרים, וכן ניתן יהיה לשכור את המקום לאירועים וימי הולדת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות