חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

קצת אחרת - בילוי משפחתי, הצעת נישואין ומה לא?

 

לפעמים רוצים לעשות את זה אחרת. להיות מקוריים, לשבור את השגרה. עם טרקטורונים בהרי ירושלים ליד הבית במודיעין. זה אפשרי ובמרחק נגיעה. תגידו שלא חלמתם על האופציה הזו?

 

אחת הבעיות שצצות בכל ארוע, משפחתי, אישי, זוגי ובכלל, היא איפה אפשר לבלות קצת אחרת, בלי לחבר את השאיפה הזו למשאבת הכסף שכוללת טיסה, דיוטיפרי, מלונות וכו'.

בעיה נוספת היא איך עושים את זה ובכל זאת להיות מקוריים. בקיצור, איך יוצאים להרפתקה ליד הבית, בלי לריב עם מנהל הבנק. ארוע עם ערך מוסף כלשהו. זה בהחלט אפשרי, ואפילו לא רחוק מעיר העתיד, בתוך "מרחב המחיה" שלה.

זה לא סוד שאיזור הרי ירושלים הוא מהיפים ביותר במרכז הארץ ומושך אליו כמות נכבדה של מטיילים בכל תקופות השנה. אנחנו, תושבי מודיעין, יושבים ממש למרגלותיו. לא נותר אלא לחבר את הפוטנציאל הטמון באזור הזה עם שאיפותינו לפרוץ מעבר לגבולות.

הפתרון האולטימטיבי- טיולי טרקטורונים. לא חייבים לקנות טרקטורון קשוח ומסוקס בעשרות אלפי שקלים. יש מי שיתן לכם את השירות ותפר לשם כך חבילות טיול, בילוי, סיור ובעצם כל מה שתירצו.

למה בעצם לא לעשות את מסיבת הרווקים או הרווקות דווקא בטבע הפראי? מי אמר שצריך מבנה באמצע העיר? רוצים לארגן מסיבת הפתעה לחבר או חברה ההולכים להתחתן? ההפתעה המושלמת, טיול טרקטורונים עם נוף בלתי נשכח ומסלול אתגרי. הטיול מתקיים באור היום או טיול לילי מפנק העובר במערות ובארות מים - תודו שזו חויה. במהלכו אפשר לקיים קומזיצים, מסיבת ריקודים לאור הירח או כל מה שתעלו בדעתכם.

רוצים להשתגע? רוצים לנסות משהו שאף פעם לא ניסיתם? עם קצת אומץ תוכלו להשתתף בטיול טרקטורונים לילי ומאתגר. טיול הטרקטורונים הייחודי והמושלם ביותר לחובבי הלילה, בטיול טרקטורונים הלילי תסעו בהרי יהודה ותצפו על כל האזור ממרום ההרים. נוף לילי עוצר נשימה. נסיעה לילית בחושך מוחלט לאור פנסי הטרקטורונים בלבד. מפגש עם חיות הלילה שמשוטטות ביערות של האזור. תתפנקו לפני היציאה בשתייה חמה קפה או תה וגם באמצע הטיול, רק כדי שתרגישו בבית!

יש חגיגה במשפחה? אתם משפחה שאוהבת אקשן ורוצה לעשות טיול אתגרי ומהנה לכל המשפחה? או סתם לשנות אווירה לאווירה מרגשת וטבעית הרבה יותר? בבקשה! החוויה מרהיבה ומושלמת ביותר למשפחות שאוהבות אקשן טבע נוף וכיף, במבט מעט שונה על הטבע ממה שהכרתם עד היום.

למשפחות עם ילדים קטנים שאוהבות נוף וטיול רגוע בחיק הטבע יש את הרינג'רים, במסלול רגוע רגוע ללא מהמורות וסיכונים מיותרים עם נופים מרהיבים ביופיים ואטרקציות מעניינות לילדים בדרך. בדואים שחיים באזור באוהלים ואפילו עדר שלם של כבשים שאותם אפשר להאכיל. ביקור במערות ובארות מים עתיקים באזור, ואם יתמזל מזלכם, גם להקת צבאים משוטטים.

למשפחות שאוהבות אקסטרים עם ילדים בוגרים יותר, טיול טרקטורונים במסלול אתגרי ומלא אנדרנלין וחוויה סוחפת במיוחד. הטבע במיטבו עם אתרים עוצרי נשימה, טיול בין עצי הזית העתיקים, חיות היער שצצות מהעצים. המאהל הבדואי באזור ועוד.

אם אתם קבוצת חברים ורוצים לצאת לטיול ארוך בשטח, טיול קבוצות ארוך זו אופציה טובה. הטיול הוא טיול לאוהבי טבע ונופים שמסוגלים להיות זמן רב בשטח וליהנות מנהיגה ממושכת על הטרקטורון. אופי הטיול הארוך עובר במסלולים שונים, ההתחלתי שבו הוא מסלול רגוע עם נופים מרהיבים ובהמשכו המסלול הולך ונהייה יותר קשה ומאתגר. במסלולים אלו המטיילים נדרשים לגלות מיומנות רכיבה לזמן ממושך בדרכים משובשות וקשות. זאת עם טרקטורונים חדשים אשר מסוגלים לעמוד במשימה זו.

לכל טיול מתלווה טרקטורון מיוחד אשר מזווד בכל הציוד והכלים הנדרשים לסיוע וחילוץ בשטח הקשה. טרקטורון זה ייצא ע"י איש מקצוע מוסמך אשר מתמצא בחילוץ ובמתן עזרה ראשונה לכל דורש בעת מצוקה בשטח.

אפשר להאריך ולפנטז על מגוון האפשרויות שקיימות בדרך זו. הצעות נישואין בשטח לאור נרות, טיולי בר/בת מצווה לחברה הקרובים של הילדים, ימי הולדת, מסיבות שחרור וגיוס ועוד ועוד. הדמיון הוא הגבול.

היתרון הגדול של דרך בילוי זו הוא העובדה שניתן לממש כמעט כל חלום, בלי לוותר על העוגה, הנרות ואפילו לא על הבלונים. את האפשרות הזו מציעה חברה בשם "אקסטרים", שנמצאת ממש פה, מעבר לפינה, במושב מחסיה שליד בית שמש. 20 דקות נסיעה ממודיעין. שלמה אבשלום, מותיקי המושב, מנהל את העסק הזה עם הרבה מאוד להט, רגישות והקשבה. הוא יתפור לכם את הטיול, סיור, מסיבה שבדיוק יתאימו לכם.

תגידו שזה לא רעיון מטריף?! ואיך מגיעים לשם? אז ככה: קודם כל תחשבו טוב מה אתם רוצים. אחר כך תתקשרו שמעון אבשלום בטלפון 054-7747737 או 02-9996777. את השאר הוא כבר יסביר לכם. לא בשבת !

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות