חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

נוער מדולב הפעילו קייטנת ’קו לחיים’ במודיעין

 

טקס הסיום לקייטנת 'קו לחיים' בארגון נוער דולב נערך בכותל המערבי. הטכס סימל מחוייבות חברתית אותה נטלו על עצמם בני נוער מדולב

 

עשרות הורים וילדי 'קו- לחיים' מהעיר מודיעין מכבים רעות נכחו אמש, ב', בטקס הסיום של הקייטנה שאורגנה על ידי נוער דולב שבמטה בנימין.

קייטנת 'קו לחיים' היתה שיא הפעילות של נוער דולב. במשך השנה האחרונה הפעילו בני הנוער אחת לשבוע, מועדונית לילדי 'קו לחיים' בעיר מודיעין מכבים רעות. את הקייטנה שארכה ארבעה ימים, ארגנו בני הנוער כשהם דואגים לכל הפרטים: מאיסוף תרומות, לוגיסטיקה, סגירת לוח הזמנים וכמובן ההפעלה עצמה. בני הנוער דאגו למגוון פעילויות: ביקור בסופרלנד, קיפצובה, מעגל מתופפים וכן פעילויות ביישוב עצמו כמו ערב סרט, ערב קריוקי וסעודת שבת משותפת אצל משפחות היישוב.

לטקס הסיום בכותל הגיעו ההורים לאחר שלא פגשו את ילדיהם במשך ארבעה ימים. ההורים שבו והודו לנוער דולב שוב ושוב על הפעילות החשובה ועל השמחה והאושר שהם מעניקים לילדים.

תחילת הקשר בין נוער דולב לילדי 'קו לחיים' במודיעין היתה לפני כחצי שנה במפגש של בני הנוער לקראת חגיגות 25 שנה ליישוב. ההחלטה הייתה כי לכבוד אירוע כזה יש ליזום פרויקט שכל תכליתו הוא נתינה.

בהתחלה פעלו באופן חד פעמי בירושלים אך זה לא הספיק. בני הנוער פעלו כדי לייצר פעילות קבועה שדורשת כמובן הרבה יותר התחייבות ומאמץ. במשך השנה האחרונה הגיעו בני הנוער של דולב למודיעין וכאן הפעילו את המועדונית בה השתתפו כ-20 מילדי מודיעין מכבים רעות.

נוער דולב נערכים כעת לקראת הפעלת המועדונית גם בשנה הבאה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות