חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מסע האלימות החל בשכונת מליבו

 

משטרת מודיעין חשפה כי הפלסטינאים שתקפו נער ונערה בשכונת בוכמן ביצעו תקיפה דומה שעה קודם לכן בשכונת מליבו. נעצרו שני חשודים מבית לחם

 

בלילה של מוצאי שבת בוצעו ברחובות העיר מודיעין שתי תקיפות על ידי קבוצת פלסטינאים. כך עולה מעדכון שהעבירה אתמול, ב', משטרת מודיעין בהמשך לפרסום על תקיפת נער ונערה בשכונת בוכמן בעיר.

מהדיווח של משטרת מודיעין עולה כי ההתקפות על בני נוער החלו כשעה ורבע בטרם התקבלה ההודעה על תקיפת הנער והנערה בשכונת בוכמן, כאשר תקיפה זהה במאפייניה התרחשה ברחוב נחל ירקון בשכונת מליבו.

המותקפים בשכונת מליבו, נער ונערה, בני 18, תושבי העיר, ברחו מקבוצת הערבים הפלסטינאים שתקפו אותם תוך ביצוע מעשים מגונים בבחורה, והגיעו לתחנת המשטרה להגיש תלונה.

בתום הגשת התלונה במשטרה יצאו השוטרים לשטח עם המתלוננים. במהלך הסריקות בנחל ירקון, הגיעה קריאה נוספת לתחנה עם הודעה על תקיפה זהה לחלוטין ברחוב שבטי ישראל שבבוכמן. הניידת יחד עם המתלוננים מהאירוע הראשון, יצאה לשכונת בוכמן.

לקראת הגעת הניידת לרחוב שבטי ישראל, זיהו לפתע המתלוננים את החשודים. השוטרים ביצעו מעצרים והביאו את החשודים לתחנה.

לדברי ראש משרד החקירות במשטרת מודיעין, רפ"ק דוד גרונין, ההליך החקירתי היה ארוך ומתיש ונמשך עד לשעות הצהריים ביום ראשון. החוקרים איציק חמד ואורית פלד חקרו במטרה לאסוף ראיות.

עם סיום החקירה הובאו שני החשודים, תושבי בית לחם המוכרים למשטרה, לבית משפט. מעצרם הוארך עד היום, ג', תיק החקירה הועבר עוד אתמול לעיון פרקליטות מחוז מרכז והוחלט להגיש כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים. היום יובאו העצורים לבית המשפט לשם הקראת כתב האישום נגדם.

נציין כי בשני אירועי התקיפה נטלו חלק כ-10 תושבי שטחים. במהלך חקירתם מסרו שני העצורים שמות בדויים של חבריהם לאירוע. גם טענותיהם שהגיעו לעבוד באתר עבודות בניה התבררו כשיקריות, לאחר שאיש לא הכיר אותם באתר הבנייה אותו ציינו בחקירתם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות