חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

קפוארה ובאצ’יזדו במודיעין

 

מדריכי קפוארה מכל הארץ הגיעו בסוף השבוע לעיר מודיעין לטקס הבאצ'יזדו בבית הספר לאומניות הלחימה של אלדד בן-חורין. הופעה מדהימה וייחודית

 

בסוף השבוע התקיים מופע קפוארה וטקס הבאצ'יזדו, בביה"ס לאומנויות לחימה של אלדד בן-חורין.

מורה הקפוארה, ליאור נויימן וצוות המרכז הישראלי לקפוארה עם המורה הראשי, מאסטר עידן הררי, אשר הוביל כ-20 מדריכי קפוארה מכל הארץ, הופיעו בביה"ס היובל בהופעה מדהימה ובלתי נשכחת.

תלמידי מועדון הקפוארה, מגן-חובה ועד מבוגרים, אשר כולם הופיעו בטקס קבלת החגורות המרשים, היו נרגשים ביותר מהפגנת העוצמה של המרכז הישראלי לקפוארה, אשר הגיע עם מיטב המורים להופעה מדהימה וייחודית. קהל הצופים, אשר היה מרותק במשך 3 שעות, עודד ומחא כפיים בהתלהבות ובהתרגשות רבה.

את הערב הנחה המורה לקפוארה, ליאור נויימן, אשר תאר את תולדות הקפוארה ואת רוח הקפוארה: "במשחק קפוארה, העניין הוא לא לפגוע בשחקן השני. השחקן האחר הוא חבר שלך. המשחק הוא משחק התחמקות לא פחות ממשחק התקפה. המוטיבציה היא להיות יצירתי וליהנות. הדבר היפה בקפוארה הוא שהדגש הוא על הכיף שבמשחק."

אלדד בן-חורין: "התלמידים וההורים, כולם כאחד, יצאו עם חיוך. ההצלחה הנדירה והייחודית של 100%, עומדת לזכותו של המורה, ליאור. צוות המרכז הישראלי לקפוארה, הראה רמה גבוהה ומדהימה, לראשונה במודיעין. מי שלא היה הפסיד".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות