חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

זוז במחול בפסטיבל המחולות בכרמיאל

 

300 רקדנים ורקדניות של להקות "זוז במחול" הופיעו בפסטיבל המחולות בכרמיאל וזכו לתשואות וגם זכייה על הכוריאוגרפיה של הריקוד "בואי כלה"

 

רקדני "זוז במחול" ממודיעין יצאו בשבוע שעבר לפסטיבל המחולות המסורתי בכרמיאל שהסתיים במופע מרשים בו הופיעו בריקוד "מזמור ליוסף" וזכו לתשואות רמות.

300 רקדנים ורקדניות בגילאי כיתות ה' עד יב' הופיעו בפסטיבל במופע הפתיחה, מופע הנעילה וכן מופעים נוספים במהלך ימי הפסטיבל. הריקוד "בואי כלה" של זוז במחול מאת מוטי וקנין זכה בתחרות הכוריאוגרפיה הארצית.

בדרכם לכרמיאל הספיקו רקדני "זוז במחול" להופיע באירוע של "תגלית" באמפיתאטרון בקיסריה.

"היה זה סיום מרגש לקיץ עמוס שיאים של הופעות בפני עשרות אלפי אנשים", מסר רואי כבירי מנהל "זוז במחול", "השנה יותר מבכל שנה אחרת, "זוז במחול" הוזמנה למופעים הגדולים בארץ, בפני נציגי ממשלה, תורמים מחו"ל, בני נוער יהודים מכל העולם וצופים חשובים רבים."

ומוסיף כבירי: "זוהי עליית מדרגה מקצועית ללהקות הבאה לידי ביטוי גם במופעי השיא בהיכל התרבות. הרקדנים שלנו, כמו גם ההורים שתומכים בנו כל השנה יודעים, ש"זוז במחול" היא אחת מלהקות המחול האיכותיות בישראל, וכולנו, רקדנים וצוות אומנותי כאחד, חשים סיפוק גדול להיות חלק מההצלחה הכבירה הזאת."

"הילדים שלנו במודיעין מוכיחים שוב ושוב בגרות, מקצועיות, משמעת, והם זוכים להופיע עם אמנים מן השורה הראשונה, באירועים אותם יזכרו כל החיים". מסכם כבירי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות