חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מונית האלכוהול

 

נערים נעצרו ברעות יחד עם נהג המונית שמכר להם אלכוהול וסיגריות. ההורים זומנו לתחנה. להפתעת השוטרים הם לא באו והתעניינו דווקא בגורל האלכוהול 

 

ביום שישי האחרון נערכו בלשי נוער איציק בן הרוש, איתן ג'מיל ואלי ברט לפעילות סמויה כנגד נהגי מוניות אשר עפ"י המידע, הפכו לרוכשים ובלדרים של סיגריות ואלכוהול לבני נוער בעיר.

בלשי הנוער התמקמו בתצפית וזיהו מונית חשודה מגיעה למקום מפגש של בני נוער ברעות. השוטרים הבחינו בנהג המונית אשר העביר לנערים בקבוקי וודקה, סיגריות ועוד.

לאחר העברת "הסחורה" נעצרו חמישה בני נוער, כולם קטינים בני 16, רובם תושבי רעות, וכמובן נהג המונית. הנהג החשוד שיתף פעולה בחקירה. במקביל, זומנו לתחנה הוריהם של הקטינים.

שלא כמצופה, ההורים לא התרגשו במיוחד מהמצב. לכך התייחס מפקד תחנת מודיעין, רפ"ק דני חדד, "נדהמנו לגלות שאף לא הורה אחד הגיע." והוסיף כי בימים הקרובים יועבר תיק החקירה להכנת כתב אישום נגד נהג המונית.

רפ"ק דני חדד: "מדובר באירוע חמור ביותר. לא נעבור על סדר היום. לא נשלים עם העובדה שבגירים מוכרים אלכוהול לקטינים. נמשיך לפעול ולהילחם בתופעה הפסולה. נעביר דיווח לרשויות המס, רישוי עסקים ומשרד התחבורה."

"מה שיותר מדאיג אותנו, הוא היעדר מעורבות ואכפתיות של ההורים. רק יום למחרת האירוע יצרו איתנו קשר משפחות הקטינים ומה שעניין אותם זה מה עלה בגורל האלכוהול שנתפס על ידי המשטרה. נורא מצער שזו ההתייחסות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות