חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

זוז במחול חגגו עשור במופע מרהיב

 

זוז במחול מילאה את תיאטרון ירושלים במופע ’עשרת הדיברות’ לציון עשור ללהקה. רואי כבירי: "אנו שואפים כי העשור הבא יהיה מוצלח, מרתק ויצירתי לפחות כמו העשור הראשון"

 

באולם מלא עד אפס מקום ובפני קהל נלהב, חגגה השבוע "זוז במחול" עשור להקמתה במופע יוצא דופן בפסטיבל היוקרתי לאומניות הבמה בתיאטרון ירושלים. מבחינת רואי וגלית כבירי, מייסדי הלהקה, העובדה כי הלהקה הוזמנה לפסטיבל הבינלאומי, היא מעין סגירת מעגל. עשר שנים אחרי שהגיעו מירושלים למודיעין כשבאמתחתם החזון להקים במודיעין את להקת המחול לנוער הטובה ביותר בארץ, המחמאות שקיבלו מהנהלת הפסטיבל הוכיחו כי המטרה הושגה.

130 רקדנים וארבעה חודשים אינטנסיביים של חזרות ואימונים הביאו לכך שהמופע "עשרת הדיברות" שהעלתה הלהקה היה אחד המופעים המושקעים והמקצועיים ביותר. לראשונה במופעים של זוז במחול, מכירת הכרטיסים ל"עשרת הדיברות" התבצעה במסגרת מכירת הכרטיסים הכללית לפסטיבל, כך שהקהל שמילא את האולם עד אפס מקום היה מורכב ברובו מצופים שאינם ממודיעין.

החלק הראשון של המופע כלל עשרה ריקודים, כאשר כל ריקוד ציין דיבר אחר מעשרת הדיברות. בין לבין, הוקרנו על מסכי ענק שהיו פזורים באולם מייצגי וידיאו מקוריים שהוכנו במיוחד למופע. החלק השני של המופע כלל גם הוא עשרה ריקודים מתוך הרפרטואר העשיר של הלהקה לציון עשור להקמת בית הספר למחול "זוז במחול". בין הריקודים "אהבה חדשה" שזכה במקום הראשון בתחרות בפסטיבל כרמיאל, בביצועה של להקת הג’אז הבוגרת, ריקוד כורדי בביצוע להקת הנעורים, ביצוע מרהיב של "רוקדת בחשיכה" על פי הסרט המפורסם והריקוד "אפרובאך" שזכה בתחרות בפסטיבל המחולות במודיעין ובו השתלבו סגנון ריקוד אפריקאי יחד עם קטעים מיצירותיו של באך ועוד.

הכוריאוגרפיים של המופע: מוטי וקנין, הרמן בנג’מין, טל וינברג, קרין לדרמן, יעל כרמון, ורואי כבירי המנהל האומנותי של זוז במחול. בסך הכל השתתפו במופע 130 רקדנים ורקדניות מ-5 הלהקות הבוגרות של בית הספר למחול: להקת הג’אז הבוגרת, להקת הנעורים, להקת הג’אז הבוגרת, להקת אנסמבל הצעירה ולהקת אנסמבל הג’אז.

רואי כבירי: "ההתרגשות לציין עשור ללהקה, יחד עם הגאווה להיות חלק מפסטיבל ירושלים לאומניות במתכונתו הבינלאומית, הייתה אדירה וניכרה גם בהופעה המדהימה של הרקדנים. שנת העשור לזוז במחול מתאפיינת בעליית מדרגה ברמת המופעים והאירועים בהם נוטלת הלהקה חלק. אם זה במופע עם שלמה ארצי ושלום חנוך בבריכת הסולטן, ההופעה במשכן לאומנויות הבמה, בפסטיבל ירושלים ועוד. אנו שואפים כי העשור הבא יהיה מוצלח, מרתק ויצירתי לפחות כמו העשור הראשון".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות