חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

322 אלף שקל לבטיחות בדרכים

 

תקציב הבטיחות בדרכים במודיעין הכפיל את עצמו ביחס לשנת 2007. מאידך, השתתפות העירייה בתקציב הכולל ירדה לשליש ממנו

 

הרשות לבטיחות בדרכים העבירה השנה לעיריית מודיעין תקציב פעילות בסכום של 182 אלף שקל. עיריית מודיעין הוסיפה לסכום זה 60 אלף שקל. סכום זה נועד לכסות את תכנית פעילות הבטיחות בדרכים במודיעין.

במהלך המחצית השנייה של שנת 2008 אמורה הרשות להעביר לעיריית מודיעין תקציב נוסף בסך 60 אלף שקל. על סכום זה תוסיף העירייה מתקציבה 20 אלף שקל.

אם יתממשו התכניות שהכינה העירייה לאישור הרשות, יעמוד תקציב הבטיחות בדרכים במודיעין בשנת 2008 על סכום של 322 אלף שקל.

השבוע אמר יאיר דורי, מנכ"ל הרשות לבטיחות בדרכים ש- 60 אחוז מתקציב הרשות יושקע ברשויות המקומיות. הסיבה לכך, לדבריו, היא ריבוי הנפגעים בתאונות דרכים שהם הולכי רגל.

תקציב הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עומד השנה על 40.7 מיליון שקל. לדברי דורי, חלוקת התקציב תבוצע עפ"י תחשיב שיכלול שני שלבים: הראשון, סכום בסיס של 60 אלף שקל שיועבר לכל רשות. השני, סכום שיהיה מכפלת מספר התושבים הרשומים ברשות המקומית ב-3.2 שקל. כל רשות אמורה להוסיף עד 40 אחוז לסכום שיתקבל מתקציבה היא, בהתאם ליכולותיה הכספיות.

כאמור, עפ"י הנתונים שנמסרו על ידי העירייה, הסכום שיעמוד לרשותה של עיריית מודיעין השנה הוא 242 אלף שקל מתקציב הרשות ועוד 80 אלף שקל מתקציב העירייה. סה"כ 322 אלף שקל. סה"כ תוסיף עיריית מודיעין לתקציב שיתקבל מהרשות, 33 אחוז.

לשם השוואה, בשנת 2007 העבירה הרשות לעיריית מודיעין סכום של 100 אלף שקל. עליו הוסיפה העירייה 51 אלף שקל, שהם כ-50 אחוז מגובה ההעברה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות