חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ספרי לימוד עד הבית

 

עם 'חזרה לבצפר' כבר לא צריך לרוץ אחרי ספרי הלימוד. אילן מאור מציע לחסוך את כאב הראש. מקליקים, מזמינים ותוך 7 ימים ספרי הלימוד אצלכם בבית

 

מיזם האינטרנט 'חזרה לבצפר' הוקם על ידי אילן מאור, ששימש כיו"ר הנהגת ההורים הבית ספרית בשעות הפנאי המועטות שלו. כשהגיעו רשימות ספרי הלימוד בסוף שנת הלימודים עבור כל אחד מילדיו, הנורה המטאפורית נדלקה לו מעל לראשו והוא הבין מה היה חסר לו כל השנים האלה. זה הרגע בו נוצר חזרה לבצפר - שרות אספקת ספרי לימוד עד הבית תוך 7 ימי עבודה.

אילן מאור אומר שהחזון שלו היה שלא יצטרכו עוד לכתת רגליים לחנויות הספרים, לעמוד בתור, לבצע הזמנה, לרוץ הלוך ושוב בכל פעם שמגיע עוד ספר שאזל מהמלאי, שלא לדבר על העדכונים שמביאים הילדים במהלך השנה, ואותה תחושה שתמיד מקננת בך שבטח עובדים עליך ומפקיעים את מחירי הספרים.

השירות של מאור מספק את כל ספרי הלימוד וכן ציוד משרדי, במהלך החופש הגדול אל ביתך, וכל ספר שנוסף במהלך השנה, מגיע הביתה עם שליח.

מאור עבד בחברות הי-טק, ראשית כמהנדס ומשם עבר לתחום שירות לקוחות, כולל תפקידי ניהול עד דרגת סמנכ"ל שירות לקוחות ושהות ממושכת בארצות הברית. לאחר שנחשף לתודעת השירות האמריקאית, היה לו ברור שהשירות הוא מעל לכל.

כך היה בקיץ שעבר, כשהחל את מיזם ספרי הלימוד שלו, ודאג כי המארזים יגיעו לבית הלקוחות עד 7 ימי עבודה מיום ההזמנה, וכך השנה, כשהרחיב את השירות שהוא מעניק גם לעיטוף ולמכשירי כתיבה.

והמחירים? לדברי מאור, מחירי ספרי הלימוד נקבעים על ידי משרד החינוך ונמצאים בפיקוח. כל שנוסף הוא המשלוח, שחזרה לבצפר גובים עבורו מחיר עלות בלבד.

כל הזמנה המגיעה לשירות הלקוחות של "חזרה לבצפר" בין אם בטלפון, בפקס, בדואר אלקטרוני או באמצעות אתר האינטרנט, עוברת הישר למחלקת ההזמנות, שמפעילה את "בית האריזה" ודואגת גם לתהליך איסוף הספרים ולאריזתם, וגם לתהליך הביקורת, באמצעות בקר שעובר ובודק כל הזמנה בטרם תשלח באמצעות שליח עד בית הלקוח. החיוב נעשה רק כשהחבילה יוצאת את פתח בית האריזה אל הלקוח.

לדברי מאור יש בישראל 4,000 בתי ספר (יסודי עד תיכון), 1,500,000 ילדים בגילאי בית-ספר ומאות אלפי הורים, שעומדים בתור ונדחקים בחנויות, כדי להשיג את ספרי הלימוד לילדיהם, לרוב יומיים שלושה לפני שעת השין.

"השירות שלנו חוסך מההורים את כל כאב הראש", מסביר מאור, "הם אפילו לא צריכים לשלוח לנו את רשימת הספרים. באתר האינטרנט שלנו ישנן אלפי רשימות ספרים ממאות בתי-ספר בארץ. אפשר להקליק ולהוריד את הנטל הזה מרשימת המטלות. לא צריך להזמין כל ספר בנפרד, אלא את כל הרשימה המופיעה באתר. המארז כבר יגיע מוכן עד הבית. אפילו את עיטוף הספרים אנחנו מציעים."

מאור אומר שכל מה שנשאר הוא להדביק מדבקות עם שם הילד. "שיהיה להם זמן איכות יחד, בזמן שאנחנו רצים בשבילם."

לאתר האינטרנט חזרה לבצפר.
טלפון: 03-6-34-34-35 / 054-200-100-4.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות