חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

1200 מתגייסים חדשים

 

כ-500 בני נוער, המתגייסים בימים אלה לצה"ל הגיעו לכנס השנתי המסורתי שערכה עיריית מודיעין

 

 כנס ומסיבת המתגייסים השנתית נערכו אתמול (ב') באמפי ביה"ס מעוז המכבים. לאירוע הגיעו כ-500 בני נוער, בוגרי כיתות י"ב מכל בתי הספר במודיעין שעומדים לקראת גיוסם לצה"ל.

מחזור הגיוס השנה במודיעין כולל כ-1200 בני נוער. בכניסה לאירוע הוצב שולחן של סיירת ההורים שחילקו לבני הנוער המגיעים תליונים. גם ראש העיר, משה ספקטור, ענד על צווארו אחד מהתליונים.

צוות הווי של חיל המשטרה הצבאית פתח את החלק האומנותי של הערב. זאת בצד בעיות במערכת החשמל שרק השימוש בגנרטור החירום, אפשר את ההתגברות עליהן ואת המשך הערב עד תומו.

מפקד אגד 215, אל"מ שי מלכה, בירך בשם צה"ל ואמר בדבריו:"בעוד זמן קצר אתם תהיו עמוד המגן של עם ישראל. לשרת את העם והמדינה זו זכות שיש מי שלא מודעים לה.."

ראש העיר, משה ספקטור אמר בין השאר:"גאוות העיר היא בני הנוער. חלק מכם אני מלווה עוד חגיל גן הילדים. מעולם לא איכזבתם. יש לנו נוער שהוא מספר 1 בארץ". לסיכום דבריו אמר ספקטור: "הפקודה האחרונה שלי אליכם, לפני שאני מעביר את הפיקוד עליכם לצה"ל היא לצאת בריאים ולחזור בריאים ושלמים".

ד"ר דביר שלומי, מנהל ביה"ס עירוני א' בעיר, בירך בשם כל מנהלי בתי הספר התיכוניים במודיעין ובסיכום דבריו אמר:"עשו חיל, היו נאמנים לערכים שרכשתם ולצו מצפונכם".

יו"ר מועצת הנוער, נועה רגב, אמרה בדבריה:" נזכור מאיפה באנו ולשם תמיד נחזור".

את החלק הראשון של הערב סיכם הסטנדאפיסט שלום אסייג במופע מלא שהחזיק את כל הנכחים ישובים במקומם עד השניה האחרונה. חלקו השני של הערב עבר למועדון הנוער (מועדון הקשיש) שבסמוך. שם נערך מפגש בין כל המתגייסים ליד שולחנות עמוסים כל טוב.

ולנו לא נותר אלא לברך ולקוות: שיהיה בהצלחה לכולם ותחזרו שלמים ובריאים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות