חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מכללת ’’תמורות’’ תפתח בספטמבר

 

באירוע חגיגי הושקה השבוע מכללת "תמורות" של איגוד העסקים במודיעין בנוכחות ראש העיר, פרופ' קדם, והיו"ר דרור אטרי שיזם את הקמת המכללה

 

איגוד העסקים במודיעין בראשותו של דרור אטרי השיק ביום ראשון השבוע את "מכללת תמורות" לקידום העסקים בעיר. הטקס התקיים בנוכחות ראש העיר משה ספקטור, הוועד המנהל של איגוד העסקים ופרופסור קדם היועץ האקדמי של המכללה.

מכללת "תמורות" תעניק לאנשי עסקים מהעיר מודיעין והסביבה הכשרה אקדמית, ניהולית ומעשית. באירוע ההשקה הוכרז על הקורסים הראשונים שיוצעו במכללה החל מחודש ספטמבר הקרוב.

פרופסור קדם, מנכ"ל שלוחת ביה"ס להנדסאים של מכללת שנקר וחבר סגל בכיר במחלקה להנדסת תעשיה וניהול, אמר באירוע הפתיחה כי "מטרתה של מכללת תמורות לבנות מצוינות ניהולית עסקית ולהעלות את הרמה של שאנשים שמקימים עסקים. העובדה שעסקים נפתחים ונסגרים כעבור זמן קצר מזיקה למשק הישראלי. לימוד במכללה עסקית המתמחה בהכשרות בתחום, אולי ימנע מאנשים לעשות שגיאות בדרך להקמת עסקים".

בדבריו לדרור אטרי אמר בין היתר ראש העיר משה ספקטור: "איגוד העסקים פועל לטובת העיר, ואני מבטיח לך כל עזרה שתתבקש. אני מברך על הקמת מכללת תמורות שתמקצע את אנשי העסקים בעיר".

דרור אטרי: "זהו יום מרגש עבורי ועבור הועד המנהל של איגוד העסקים. פעילות של שנתיים שמקורה בחזון מיושמת אל מול עינינו. המכללה הפכה מרעיון לעובדה מוגמרת, וכבר בספטמבר הקרוב תוכל הקהילה העסקית במודיעין והסביבה, וגם מי שאינו משתייך כרגע לקהילה העסקית, להשכיל ולהעשיר את הידע המקצועי והכללי שלו".

אטרי שיזם את הקמת המכללה העסקית הוסיף ואמר "שיתוף הפעולה עם ראש העיר ספקטור מצד אחד, ועם פרופ' קדם ומכללות שנקר, ABS, המכללה הישראלית להכשרת מאמנים וגופים נוספים, מבטיח שהתאספו כאן הגורמים המקצועיים ביותר, לקידום העסקים במודיעין".

רפי לוי, מי שמייצג את הנהלת פורום יוזמה באיגוד העסקים, איש חינוך בעל ותק ונסיון רב, הציג את תהליך ההקמה והתפעול של המכללה. מגוון הקורסים, הפנייה לקהל יעד רחב, וההצגה של פתרונות לאוכלוסייה הכללית ולמגזרים ספציפיים מהווה אסטרטגיה תפעולית שתביא להעשרה ולהצמחה של הלומדים.

בספטמבר הקרוב תחל המכללה לפעול, ויפתחו קורסים בתחום הקמעונאות, האימון, התעשיה השיווק וקורס לעיצוב פנים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות