חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

סוף שנה על גלגיליות

 

אולם הספורט בבוכמן אירח את סיום שנת הפעילות של חוגי הגלגיליות במופעי ראווה מרהיבים. לקראת השנה הבאה זקוקים המחליקים לעוד שעות אימון

 

קהל רב של הורים ובני משפחה גדש אמש, א', את אולם הספורט בוכמן במופע סוף השנה של חוגי המתנ"ס להחלקה אומנותית על גלגיליות בו נטלו חלק כל קבוצות החוגים ממודיעין-מכבים-רעות ומן הישוב נילי.

האירוע נפתח עם תקלות במערכת הסאונד ובברכות של מנהל מחלקת הספורט במתנ"ס, חנן דנצינגר, שהודה כי למרות הקשיים מגיעים המחליקים להישגים.

במהלך הערב העלו מחליקי הקבוצות השונות, מקטנים ועד גדולים, מופעים קבוצתיים, שבינהם שולבו קטעי סולו של חברי הנבחרת. במופע יוצגו קבוצות ברמת מתחילים ומתקדמים, קבוצת הנבחרת וכן קבוצת הקדם ללהקה הייצוגית.

רמת הביצוע שהופגנה עמדה ביחס ישר לוותק ולניסיון של המחליקים וביחס הפוך למידת ההתרגשות והבילבול. בלטו באיכותם כמה מקטעי הסולו של חברי הנבחרת וכן המופע הקבוצתי המסיים של חברי הנבחרת, שנוצר בהשראת 'הארי פוטר'.

זוהי שנתו הרביעית של החוג, המנוהל ע"י חלי בן-שושן, בסיוען של ספיר יוסף ואיילת מעוז-וילנר. מדריכות החוג וכן ההורים מקווים שבשנת הפעילות הבאה יעמיד מתנ"ס מודיעין לרשות הקבוצות השונות בחוג מתקנים רבים יותר וראויים לאימונים שכן ענף ההחלקה האומנותית על גלגיליות דורש משטחי פרקט.

למרות הישגיהם הנכבדים של חברי הנבחרת בשנים האחרונות, כולל מדליות זהב וכסף באליפויות ארציות, יש צורך בהגדלת מכסת שעות האימון הניתנות כדי לאפשר למחליקים התמודדות הוגנת וראויה בתחרויות של האיגוד הארצי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות