חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

יוצאת לדרך מכללת עסקים במודיעין

 

איגוד העסקים החדש שהוקם במודיעין רץ קדימה ופותח את המכללה העסקית "תמורות". היוזם, דרור אטרי: "אין לי ספק שאנו ניצבים בפתחה של מהפכה"

 

לראשונה בעיר מודיעין מכבים רעות תפתח מכללה עסקית, "תמורות", לקידום אנשי עסקים במודיעין והסביבה. את המכללה הקים איגוד העסקים החדש שנפתח במודיעין בראשות דרור אטרי.

בהודעה לעיתונות של האיגוד נמסר כי מטרת המכללה היא ליצור מסגרת הכשרות, הדרכה וליווי מקצועי לחברי האיגוד ולאנשי העסקים במודיעין והסביבה, כמו גם יצירת תשתית רישות (נטוורקינג) רחבה, הנשענת על בסיס אקדמי.

המכללה מגייסת לשורותיה מרצים, ומנוהלת ע"י בכירים ממסגרות חינוך והדרכה, עם ידע מקצועי וניסיון רב שנים בעולם העסקים בין היתר פרופ' יעקב קדם, מנכ"ל ביה"ס להנדסאים שליד אונ' ת"א, מרצה בכיר בשנקר, ויועץ אקדמי בכיר למשרד החינוך בתחומי מנע"ס, שישמש כמלווה אקדמי של המכללה.

באיגוד מציינים כי פעילות המכללה פתוחה גם לקהל הרחב המעוניין להכיר וללמוד את סודות עולם העסקים. חברים במגזר העסקי יוכלו להעביר הכשרות מקצועיות בתחומי עיסוקם המקצועי. כך שמצד אחד תינתן במה לחשיפתם המקצועית ומצד שני המגזר העסקי לוקח חלק בתרומתו לקהילה ופותח שעריו לקהל הרחב.

המכללה במודיעין תכלול 5 תחומים עיקריים: בתחום הקמעונאות בשתוף " ABS ביה"ס לקמעונאות", בתחום האימון בשיתוף "המכללה הישראלית לאימון", בתחום הפיננסי בשתוף " Cashflow ישראל".

בשיתוף איגוד לשכות המסחר ילמדו במכללה על סחר בינלאומי, ניהול משא ומתן, ניהול אתר אינטרנט, ניהול כספי וחשבונאי לעסק קטן/בינוני, מודיעין עסקי ותחרותי, ויחסי ציבור ככלי שיווקי. ובתחום האישי בשתוף מכון "רבדים" לייעוץ ארגוני יעבירו סדנא כיצד לשלב בין קריירה ומשפחה, וקורס ששמו בין עבודה לאהבה - לעבוד עם בני משפחה.

"אין לי ספק שאנו ניצבים בפתחה של מהפכה שתוביל לפריצת דרך במגזר העסקי בעיר", אומר דרור אטרי יוזם והוגה רעיון המכללה ואיגוד העסקים במודיעין.

"יחד הוכחנו שפעילותנו המתמדת לקידום העסקים הקטנים והבינוניים באזור, הנובעת מתוך חזון למימוש הפוטנציאל העסקי של העיר, לא יכולה להוביל לאף יעד אחר מלבד השגת המטרה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות