חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מיזם חדש: 5 מגרשי קט-רגל

 

מ"מ חיים ביבס מקדם הקמת מרכז לקט-רגל מקצועי כחלק מפרוייקט הפיתוח של תיכון עירוני ג'. 5 מגרשים לשימוש התושבים והתלמידים כולל דשא ומלתחות

 

נציגי חברת גולטיים - רשת מועדוני קט-רגל הגיעו השבוע לפגישה בתיכון עירוני ג' ע"ש מוטה גור במודיעין לבחינת קידום הקמת 5 מגרשי קט-רגל בחצר בית הספר. בפגישה השתתפו הסגן ומ"מ חיים ביבס, מנהלת התיכון, סגנית מהנדס העיר ומנכ"ל החכ"ל.

ביבס מדווח כי במסגרת הפגישה הוצגו מספר אלטנטיבות לפיתוח חלק מחצר בית הספר בשילוב שטח נוסף בסמוך לאולם הספורט, וזאת על מנת לקדם מיזם שישמש את תלמידי בית הספר בשעות היום ובשעות אחר הצהריים ישמש כמועדון קט רגל מקצועי הכולל מועדון חברים וטורנירים קבועים.

מדובר על חמישה מגרשי קט-רגל מקצועיים שישמשו בשעות הפעילות היומית את תלמידי בית הספר וישמשו בחלק מהם כשטח משחקים ופעילות ספורט בשעות אחר הצהריים והערב. המיזם יאפשר קיום חוגים במסגרת המועדון במגרשים לכלל תושבי העיר, כקבוצות וכיחידים, על בסיס קבוע או מזדמן.

המגרשים יכללו דשא סינתטי, תאורת לילה מקצועית, שערים עם רשתות, מלתחות, מועדון חברים הצופה על המגרשים ומקרין שידורי ספורט מהארץ והעולם על גבי מסכי פלסמה.

לדברי ביבס כיום פועל הפרוייקט במסגרת עיריית תל אביב בעירוני ט' ובעיר כפר סבא. "עם השלמת התנאים התכנוניים הנדרשים והכנת המכרז על ידי המחלקה המשפטית לצורך הקמת והפעלת המיזם, ניתן יהיה להוציא את המכרז בתוך כ-3 חודשים."

סגן ומ"מ ראש העיר, חיים ביבס: "מזה מספר חודשים שאנו בוחנים מספר מקומות להקמת המיזם בעיר מודיעין. בתחילה בדקנו העמדת המגרשים בסמוך לפארק ענבה אך לא נמצא מקום מתאים באזור זה."

"העמדת המגרשים בסמוך לבית הספר עירוני ג' אינה באה במקום עבודות הפיתוח המתוכננות בסך כמיליון שקל ושייצאו לדרך עם אישור התקציב והתוכנית בתקופה הקרובה, אלא כפרוייקט נוסף שישמש גם את ילדי בית הספר בשעות היום וגם לרווחת כלל התושבים בעיר בשעות אחר הצהריים"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות