חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אופטימיות ביחס לגני הילדים בשנה הקרובה

 

לא צפוי מחסור בגני ילדים בספטמבר, יש תקציב להצטיידות בגנים החדשים. זה המסר שקיבל יו"ר הנהגת ההורים של גני הילדים בפגישת היערכות שיזם עם מינהל החינוך

 

יו"ר הנהגת ההורים של גני הילדים, שמעון דבוש, שידור אופטימיות זהירה לאחר פגישה שקיים ביום חמישי האחרון עם ראש מינהל החינוך מאיר שמעוני ומנהלת מחלקת גני הילדים אתי קשמה. בצאתו מהפגישה מסר דבוש כי קיים שיתוף פעולה פורה עם שמעוני.

דבוש שעד כה השמיע תחזיות קודרות לקראת פתיחת שנת הלימודים בספטמבר מסר כי על פי הדיווחים שקיבל בפגישה לא צפוי מחסור בגנים. "אם יתממשו ההבטחות לאישור בניה ל-9 מבנים שאכן יושלמו עד ספטמבר ואם לא נעמוד ברישום הקיץ בפני גל תלמידים בלתי צפוי". דבוש מזכיר כי בקיץ האחרון היה גידול של 16 אחוז במספר התלמידים בגני הילדים ואילו השנה עד כה היה גידול רק של 6 אחוז.

כמו כן מסר דבוש כי נאמר לו שקיים תקציב הצטיידות לגנים וישנו מערך כח אדם של גננות וסייעות. תזכורת כאובה: בספטמבר השנה נפתחה שנת הלימודים בגנים עם קרוואנים בשכונת קייזר ושדרות יצחק רבין. כשהשלמת החצרות ורכישת הציוד הסתיימה רק לפני מספר חודשים.

לגבי צפיפות בגנים ציין דבוש כי השאיפה היא לשבץ עד 33 ילדים במבנה גן ועד 30 ילדים במבנה גן השוכן בקרוואן. דבוש: "הורים צריכים לקחת בחשבון שהתעקשות על גן מסוים עלולה לגרום לצפיפות מעבר למספרים הללו".

גם נושא הצהרונים עלה בפגישה. לאור הפקת הלקחים מהקיץ האחרון, נאמר כי בכל צמד גנים מתוכנן צהרון. נזכיר כי הורים רבים מצאו עצמם בפתיחת השנה בלי צהרון בגן. על כך מסר דבוש כי ההחלטה הסופית על אי פתיחת צהרון תהיה של מחלקת הגנים ולא של המפעילים.

בבדיקה עדיין נמצאת הסוגיה של הקדמת שעת פתיחת הצהרונים בימים קצרים בהם הלימודים בגן מסתיימים ב-11 בבוקר כמו כן סוכם כי תבחן העלאת התקציב לגני הילדים שעומד כיום על 8 שקל לילד לחודש. לגבי עלויות החוגים בגנים: יוקם פורום שיקבע את מחיר החוגים כבר בחודש מאי השנה, כך שההורים לא יופתעו ממחירים גבוהים עם פתיחת שנת הלימודים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות