חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תרומה להצלת חייה של שירית

 

תלמידי תיכון עירוני ב' גייסו 36 אלף שקל להצלת חייה של בוגרת בית הספר שירית סגל. משפחת סגל מודה בחום לכל התורמים ופונה בבקשה נרגשת

 

עם סיום שנת הלימודים הוענק למשפחת סגל צ'ק על סך 36 אלף שקל, תרומת תיכון עירוני ב' במודיעין, להצלת חייה של שירית סגל, בוגרת בית הספר, אשר סובלת מאי ספיקת כליות סופנית וזקוקה לניתוח מציל חיים.

את הכסף גייסו תלמידי התיכון במהלך החודשים האחרונים הן בפעילות התרמה במרכזים המסחרים והן בהפנינג שהתקיים בתיכון בשבוע שעבר בו מכרו מתנות, חפצי נוי ומזון.

ביום שישי האחרון, הגיע אב המשפחה, אילן סגל, לתיכון וקיבל בהתרגשות את הצ'ק מידי מנהלת בית הספר, נורית זק לבנה, יו"ר ארגון רוטרי מודיעין, דודו גלבוע, יושבת ראש הנהגת ההורים של התיכון בת-עמי סולמי שושן ונציגי שכבת י"א.

משפחת סגל מודה לכל התורמים שהתגייסו למבצע ההתרמה בתיכון, ופונה בקריאה נרגשת לבוגרי י"ב והוריהם לבדוק האם הם מכוסים בכל הביטוחים הרפואיים הנדרשים לפני הגיוס לצבא.

משפחת סגל: "שירית בוגרת מחזור א' של ביס עירוני ב' השתחררה בדצמבר 2007 משירות צבאי אותו מילאה בהצטיינות ביחידת המעברים של המשטרה הצבאית במעבר בית לחם. במהלך השירות היא מילאה תפקדי של מפקדת המעבר, תפקיד שניתן לקצינים בלבד, על אף שלא הייתה קצינה. זאת כיוון שהתבלטה ביכולותיה המקצועיות, הפיקודיות, הניהוליות וכדומה. אין לנו ספק שהבסיס ליכולותיה ולרוח ההתנדבות שלה ניתן בביס עירוני ב' במודיעין."

"בחופשת השחרור בדצמבר היא הרגישה מעט עייפות וכאבי ראש. ייחסנו זאת לעייפות המצטברת מהשירות הקשה והמתיש. כיוון שהתופעות לא נפסקו שלחנו אותה בתחילת ינואר לבדיקות דם שהעלות תוצאות "משונות". בהמשך העמקנו את הבדיקות עד לאשפוזה במהלך ינואר ופברואר בבית החולים הדסה עין כרם. שם קיבלנו את התוצאה המרה של אי-ספיקת כליות שמשמעותה - שירית נדרשת להשתלת כליה."

"החלנו באיסוף כספים לצורך ביצוע ההשתלה בחו"ל. פנינו, בין היתר, לאילנה המחנכת של בננו ליעד, כדי ליידע תלמידים על מסיבה שהוא תכנן לערוך כדי לעזור בהתגייסות הכללית של איסוף הכספים. כלל לא העלנו בדעתנו את היוזמה המופלאה של בית הספר שהתארגן במהירות שיא לביצוע ימי ההתרמה בעזרת התלמידים היקרים של בית הספר."

"אנחנו מודים להנהלת בית הספר שתמכה ואפשרה את פעילויות ההתרמה מייד וללא סייגים, לצוות המורים הנפלאים שארגן תכנן והפעיל את צוותי ההורים והתלמידים, להורים שנענו מייד ותרמו והכינו מוצרים שונים למכירה או לתלמידים היקרים שפעלו ללא ליאות בימי ההתרמה. בלעדיהם מבצע הגיוס לא היה מתקיים."

"אנו מודים לכל מי שהתגייס למען ארגון והפעלת ימי ההתרמה שלמען שירית ובכלל זה תודה רבה ממעמקי לבנו למנהלת בית הספר עירוני ב' נורית, למנהלת בית יא-יב ליאת, למחנכת יא7 אילנה, לורד ליבוביץ, לאב הבית איציק, ליו"ר ועד ההורים המרכזי בת עמי, לארגון רוטרי ולדודו גלבוע שעומד בראשו, להורים ולתלמידים. תודה רבה לכל אלו שפעלו, עזרו, תרמו ואיננו יודעים או מכירים אותם או את פועלם."

"ותודה ענקית לתלמידי יא' המקסימים שנרתמו בהתלהבות לפעילות וגילו אחריות אישית, בגרות וכושר שכנוע מדהימים. הסתובבנו בימי ההתרמות וראינו את ה"תחרות" בין הצוותים השונים לאסוף ככל היותר תרומות ו"לרדוף" אחרי האנשים במרכזי הקניות ללא ליאות כדי לשכנעם. כל הכבוד."

"במדינת ישראל של שנת 2008 לעתים ההבדל בין חיים ומוות מסתכם אך ורק בכסף, כמו במקרה של השתלת כליה. הטכנולוגיה הרפואית קיימת אך יטופל בזמן מי שיוכל להרשות זאת לעצמו. אנו פונים בבקשה נרגשת לכל התלמידים - שאלו את הוריכם האם יש לכם ולהם את כל הביטוחים המתאימים, לרבות ביטוחי בריאות."

"אל תרפו עד שתבררו שכולכם מכוסים בביטוח המתאים. בעיקר אנו פונים לתלמידי י"ב שלפני גיוס - דעו לכם במהלך השירות הצבאי אינכם מכוסים בביטוח בריאות המספק למקרים כאלו או אחרים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות