חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

צמאים? קנו פחית שתייה

 

בשני אולמות הספורט החדשים של מודיעין אין מתקנים לשתיית מים. בבוכמן התחשבו במתעמלים והציבו מכונה לממכר שתייה. כמה זמן צריך לחכות לקולר?

 

למרות שעברה למעלה משנה מאז פתיחת אולם הספורט בשד' יצחק רבין בשכונת בוכמן וקצת פחות משנה מאז פתיחת אולם הספורט של תיכון עירוני ב' מתברר שבשני האולמות החדשים של מודיעין עדיין לא הוצבו מתקני מי שתייה זאת כאשר באולמות הספורט הוותיקים בעיר הותקנו קולרים סמוך למועד פתיחתם לפעילות.

באולם הספורט של בוכמן דווקא התחשבו בצימאון של המתעמלים והמתעמלות והציבו מכונה לממכר שתייה. בני נוער שמתעמלים באולם מתלוננים כי במקום שיוכלו לשתות מים חופשי מקולר הם נאלצים להישאר צמאים או להוציא כסף על משקאות ממותקים.

באולם הספורט של עירוני ב' מומלץ תמיד להביא בקבוק מים כדי לא להישאר צמאים כיוון שבמקום אי אפשר לקנות שתייה גם תמורת כסף.

מדוע מתעכבת התקנת הקולרים באולמות הספורט כאשר מים הם הדבר הבסיסי הנדרש בעת פעילות ספורט? מדוברות עיריית מודיעין מכבים רעות השיבו כי הוזמנו קולרים לשני האולמות: "רכישת התקנת והצבת הקולרים מתבצעת על ידי מחלקת הספורט במתנ"ס מודיעין".

ואיך הגיעה מכונה לממכר שתייה לאולם בבוכמן למרות שקולר עדיין לא הגיע? על כך השיבו מהדוברות "מאחר ובבוכמן אין זכיין לקיוסק וגם אין קולר, הציבה מחלקת הספורט מכונת שתייה במקום."

מתי יגיעו הקולרים? הדוברות: "הקולר מגיע לעירוני ב' בימים הקרובים. בבוכמן יש בעיה למצוא מקום להציב את הקולר, שכן נדרש מקום מיוחד שבו אין חשש כי הקולר יציף את הרצפה".

ומי מרוויח ממכירת המשקאות באולם הספורט בבוכמן? "רווחי מכונת השתייה הולכים למחלקת הספורט העירונית לקיום פעילויות ספורט נוספות בעיר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות