חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

האקרובטים של ענבל מאיו מצדיעים לישראל

 

המרכז להתעמלות קרקע של ענבל מאיו סיכם את שנת הפעילות במופע הצדעה למדינת ישראל עם שירים עבריים, סרטונים ותלבושות מיוחדות. ההורים התרגשו

 

במופע הצדעה למדינת ישראל סיכם המרכז להתעמלות ואקרובטיקה של ענבל מאיו את שנת הפעילות שלו באולם הספורט בבוכמן שהיה גדוש בבני משפחה.

לצלילי שירים ישראלים, עם סרטונים על ארץ ישראל, ותלבושות שסימלו את ישראל לתקופותיה, הופיעו המתעמלים של ענבל מאיו כשהם מפגינים התפתחות מקצועית ואישית, ורמת אקרובטיקה גבוהה.

בשנת הפעילות הנוכחית זכו האקרובטים של ענבל מאיו להופיע ברחבי הארץ בין היתר בטקס יום העצמאות ה-60 למדינת ישראל לפני נשיאים וראשי מדינות מכל העולם ובגמר גביע המדינה בכדורסל.

נראה שהנערות והנערים כבר משופשפים ולמודי הופעות, אולם את ההופעה בפני ההורים, החברים והמשפחה הם מגדירים כהופעה המרגשת ביותר עבורם.

במופע הסיום של המרחפים המפורסמים ראו ההורים את ההופעה שזכתה במקום ראשון בגימנסטראדה, מופעי טיסו מרהיבים ומרגשים, את המופע מוועידת הנשיא פרס, ומופעים רבים ומגוונים ממבחר הכוריאוגרפיה של הלהקה.

הקהל התרגש שוב כשבסיום המופע הופיעו הילדים במופע המפורסם מהר הרצל, כולל התלבושות המקוריות ובדגלי כחול-לבן. הקהל יצא מגדרו, והילדים מצידם ריחפו, קפצו והסתובבו באויר.

האקרובטים של ענבל מאיו הופיעו במספר שידורים חיים בארץ ובעולם השנה, הם קצרו שבחים ממיטב המפיקים והבמאים בארץ, והביאו שוב ושוב את הכבוד למודיעין. אולם עבור ההורים שישבו באולם בבוכמן, הם הביאו בעיקר את הגאוה וההתרגשות, שהם הילדים שלהם.

מופעי סוף השנה של המרכז להתעמלות ואקרובטיקה התקיימו השבוע בחמישה מופעים שונים, בכל קבוצות הגיל השונות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות