חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קניון עזריאלי: הפתיחה הגדולה

 

בספטמבר 2005 הניחו את אבן הפינה לקניון מודיעין. היום ב-19:30 יפתח הקניון. נשיא הקבוצה, מנחם עינן: "הפתיחה נעשית באמת בתנאים מאוד קשים"

 

קניון מודיעין, ה-9 של קבוצת עזריאלי, יפתח היום, ג', בשעה 19:30. במסיבת עיתונאים שקיימו כל בכירי הקבוצה הבוקר בקניון אמר נשיא הקבוצה, מנחם עינן כי "הפתיחה נעשית באמת בתנאים מאוד מאוד קשים. אף אחד לא האמין לנו שהמקום יפתח היום." בקבוצה צופים כ-5 מיליון מבקרים בשנה הראשונה לפעילות.

היום יפעלו החנויות עד השעה 24:00 ובשבועיים הראשונים לא יגבה תשלום עבור החנייה בחניון התת קרקעי.

למסיבת העיתונאים שנערכה מספר שעות לפני הפתיחה הגיעו דוד עזריאלי, בתו דנה, נשיא קבוצת עזריאלי מנחם עינן, מנכ"ל הקניונים של הקבוצה אדיר פאר, האדריכל משה ספדי, מנכ"ל קניון מודיעין שמואל בין, מנהלת המחוז במשרד השיכון רבקה אבלסון וראש העיר משה ספקטור.

היום צפויות להיפתח כ-80 חנויות והשאר יפתחו עד סוף החודש. לגבי התשתיות שעדיין לא הושלם פיתוחן בסביבת הקניון אמר עינן כי החלק של עזריאלי יסתיים עד סוף החודש ועל שאר התשתיות אחראים משרד השיכון והרכבת שטרם סיימה את בניית כיכר התחבורה והחניון.

מנחם עינן: "אנחנו שמחים לעמוד ביום הזה לפתיחת קניון עזריאלי במודיעין. לקח לנו די הרבה יסורים להגיע עד הלום אבל אומרים שאהבה נקנית ביסורים".

עינן הוסיף שבתוך כשנתיים קניון מודיעין צפוי להיות בין 4 הקניונים המובילים של קבוצת עזריאלי ולהפוך לאחד מהעוגנים האסטרטגיים בקבוצת הקניונים שלנו.

"לא היינו מגיעים למקום הזה ללא סיוע מאוד גדול של רבקה אבלסון מנהל המחוז במשרד השיכון והאיש היקר ראש עיריית מודיעין שאני ממש מנסה להוביל אותו להמשיך עוד קדנציה."

לפני כארבע שנים הוציא מינהל מקרקעי ישראל מכרז ראשון לקרקע אליו לא ניגש אף יזם. מספר חודשים לאחר מכן יצא מכרז נוסף אליו ניגשה רק קבוצת עזריאלי. בספטמבר 2005 נערך טקס הנחת אבן הפינה לקניון והיום שלוש שנים אחרי יפתח קניון מודיעין.

עינן: "האדריכל דוד עזריאלי השקיע ונתן את כל מה שיש בו למקום הזה. הלכנו למכרז בלבטים גדולים ודוד עזריאלי אמר פה יהיה קניון מוצלח."

דוד עזריאלי: "ראש העיר ראה במו עיניו ובדמיונו וגם באמונה שנתן בנו שאנחנו נביא את הפרויקט הזה לתפארת העיר והמדינה. הקניון הוא המילה האחרונה בתכנון ובביצוע והעיר הזו צריכה לקבל את הדברים הטובים והיפים ביותר."

עוד הוסיף עזריאלי: "הקניון במודיעין מבטא היטב את המעוף והיוזמה של הקבוצה באיתור הזדמנויות עסקיות וראייה קדימה, כזכור, אף קבוצה עסקית לא התעניינה במכרז להקמת הקניון לפני כשלוש שנים".

ראש העיר, משה ספקטור, אמר כי מבחינתו זו סגירת מעגל שכן בפתיחת קניון אילון ברמת גן היה אחראי על התחבורה הציבורית במקום. "מי היה מאמין שהיום אהיה כאן כראש עיר."

לדבריו של עינן בדבר קדנציה נוספת השיב ספקטור כי אינו הולך לבחירות. "דוד עזריאלי הבטיח לי לפני ארבע וחצי שנים שהקניון זה רק ההתחלה ויש לו עוד תוכניות למודיעין".

ההשקעה בהקמת קניון מודיעין הסתכמה ב-500 מיליון שקל והוא משתרע על פני כ-21,000 אלף מ"ר וכולל 125 חנויות, 5 בתי קפה ומתחם מסעדות. כאמור לא כל העסקים יפתחו היום.

כמו כן, הקניון כולל מתחם קולנוע הכולל 6 בתי קולנוע של רשת "רב-חן" מהחדישים והמתקדמים בארץ המכילים 962 מושבים, אולם אירועים על שם מנחם עינן עם 362 מושבים שיינתן לשימוש עיריית מודיעין ללא תשלום 40 יום בשנה, מכון כושר על שטח של 1000 מ"ר.

מתחת לקניון נבנה חניון תת קרקעי בגודל של כ-63 אלף מ"ר המכיל 1700 מקומות חניה המשתרעים על פני 2 קומות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות