חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

סוף שנת הלימודים

 

השבוע מסתיימת שנת הלימודים בתיכונים. 6,568 תיכוניסטים יוצאים לחופש הגדול במודיעין מכבים רעות. לקראת שנת הלימודים הבאה צפוי גידול

 

מחר, ו', יצאו תלמידי החינוך העל יסודי במודיעין מכבים רעות לחופש הגדול. למרות ההבטחות להארכת שנת הלימודים בעקבות השביתה הארוכה של ארגון המורים הרי שבפועל יוחזרו רק שעות מצומצמות בכל תיכון במסגרת תגבור לחלק קטן של התלמידים.

בתחילת השבוע נפגשה ראש מינהל החינוך, חיה שיטאי, לתדרוך עם העיתונות המקומית וחלקה שבחים למערכת החינוך, סיפרה על ההכנות לקראת שנת הלימודים הבאה ובהתייחסות להחזר השעות בתיכונים מסרה כי מדובר בהסדרים של משרד החינוך מול ארגון המורים והסתדרות המורים.

שיטאי, רק ארבעה חודשים בתפקיד, מסרה נתונים ומספרים על ההיערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים תשס"ט. בהדגשה כי כל הנתונים אינם סופים מאחר וצפוי גידול במספר התלמידים ברישום מאוחר בחודשי הקיץ.

את שנת הלימודים הנוכחית מסיימים 6,568 תלמידי תיכון במודיעין מכבים רעות מתוכם 872 תלמידי כיתות י"ב ונכון להיום הצפי הוא ל-7,120 תלמידי תיכון בשנת הלימודים הבאה.

השנה למדו בבתי הספר היסודיים בעיר 9,137 תלמידים שיצאו לחופשת הקיץ בסוף החודש ולקראת שנה הבאה אמורים לחזור לספסל הלימודים כ-9,650 תלמידי בתי ספר יסודיים.

ומה בגני הילדים? השנה למדו 4,497 תלמידי גן ב-158 גנים כשלקראת שנת הלימודים הבאה צפויים להיפתח 9 גנים חדשים בחינוך הרגיל עם 4870 ילדי גן ברחבי העיר. בשלב זה עדיין לא ברור כמה גני חינוך מיוחד יתווספו למערכת.

לגבי מיגור האלימות במוסדות החינוך שמטריד הורים, תלמידים ומורים מסרה שיטאי כי בקרוב תתקיים מסיבת עיתונאים בה יוצגו הפתרונות במסגרת תוכנית עירונית.

שיטאי: "יש מהלך שכבר התחלנו לפעול איתו של תקנון עירוני מחייב לכל באי בית הספר בכל בתי הספר בעיר. יש קשת שלמה של פעולות ברמת תוכניות והפעלה ובשבועיים הקרובים נקיים מסיבת עיתונאים ותהיה התייחסות לתוכניות לקיץ ולשנת הלימודים הבאה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות