חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

סיירת הורים מנעה קטטה וטיפלה בשיכורים

 

סיירת ההורים פעילה ברחבי העיר בסופי השבוע. קיים בשטח צורך לעוד פעילות. לקראת החופש הגדול זקוקים לפעילים נוספים שיהיו שם גם בימי חול

 

בשבועות האחרונים החלו חברי סיירת ההורים לבצע סיורים בפארקים ובמקומות כינוס של בני הנוער ברחבי העיר.

לפני כשבועיים, בסיור באזור מודיעין סנטר, מנעו ההורים קטטה שהחלה להתפתח בין שתי חבורות של בני נוער. ההורים שהגיעו למקום, שמעו מבני הנוער כי עומדת לפרוץ קטטה עקב ריב שמקורו לא היה ברור.

ההורים נשארו במקום מעל לשעה, דיברו עם בני הנוער, הרגיעו את הרוחות ועזבו את המקום רק לאחר שרוב בני הנוער התפזרו והרוחות נרגעו. בהמשך, פינו חברי סיירת ההורים נערה שיכורה לביתה. ההורים הבחינו כי הנערה נתמכת על ידי שני חבריה, ניגשו אליהם, נתנו לה לשתות מים רבים בשל איבוד נוזלים וליוו אותה לביתה.

השבוע, בסיור של סיירת הורים, נראו שני נערים שיכורים. על פי הסכם שקיים בעירייה, סיירי המוקד העירוני מוזעקים ע"י הסיירת בכל מקרה שיש בכך צורך ומסייעים בפינוי בני הנוער לביתם, בליווי הורים מהסיירת. כך נעשה גם הפעם.

הורי סיירת הורים מוכרים ומזוהים כבר ע"י בני הנוער ומתקבלים בברכה בעת הסיורים בלילות. בני הנוער מקבלים את ההורים במחיאות כפיים, זוכים לקריאות "כל הכבוד", והם אף מזהים חלק מההורים כבר בשמותיהם. רבים שמחים לשוחח עם ההורים, מתכבדים בתה חם שההורים מביאים עמם וחולקים עמם חוויות מחיי היומיום וחלומות לעתיד. ההורים מבצעים את תפקידם בסיירת באהבה רבה, תוך גילוי רגישות ואמפטיה כלפי בני הנוער. הפעילות מתבצעת "מכל הלב" ובני הנוער מזהים את הכוונות הטובות ומגיבים אליהן בהתאם.

מתאמת אס"א בעיריית מודיעין, ליאת אביזמר: "אני קוראת לכל ההורים בעיר להצטרף לסיירת הורים. הילדים המבלים בפארקים הם הילדים שלנו. מדובר בנוער איכותי וטוב שזקוק לנו מאחר ובלילה קיים טשטוש של הגבולות בין המציאות לבין חיי הלילה. אנו רואים בשטח עד כמה הילדים זקוקים לאוזן קשבת ולסיוע. אני בטוחה כי כל הורה שיעבור חוויה זו פעם אחת, ירצה להמשיך ולחוות אותה".

בתאריך ה- 25/6 מתחילה הכשרת מחזור ב' של סיירת הורים. החופש הגדול מתקרב, ויש צורך בגיוס הורים נוספים, כדי שיוכלו לסייר גם במהלך ימות השבוע ולא רק בסופי השבוע.

כל הורה המעוניין להצטרף לסיירת מוזמן לפנות למתאמת אס"א ליאת אביזמר האחראית על הסיירת בטלפון: 052-4045318

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות