חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

השבב האלקטרוני של משואת נריה

 

נבחרת תלמידים מבית הספר "משואת נריה" המציא שבב אלקטרוני שיסייע בשמירה על מהירות נהיגה מותרת וזכתה במקום הראשון בתחרות של "אינטל"

 

נבחרת תלמידים מכיתות ו' בבית הספר "משואת נריה" במודיעין הגיעה למקום הראשון בתחרות ארצית לבטיחות בדרכים שארגנה חברת אינטל בזכות המצאת שבב אלקטרוני שיסייע בשמירה על מהירות נהיגה מותרת.

עשרות בתי ספר ברחבי הארץ השתתפו בתחרות. בשלב הראשון, שארך חודשיים, פתרה כל אחת מהקבוצות פתרונות לחידות של החידונאי דן חמיצר דרך האינטרנט, כשהתשובות הן סרטונים העוסקים בבטיחות בדרכים.

קבוצות שענו נכונה על רוב החידות עלו שלב, בו התבקשו להמציא פרויקט שיסייע לקידום המודעות לבטיחות בדרכים בקרב הצעירים, הלוא הם נהגי המחר.

בפרזנטציה שנערכה מול אנשי "אינטל" בפתח תקווה והאגף לבטיחות בדרכים נבחרו שמונה קבוצות שעלו לגמר, מתוכן זכו שלוש בפרסים כספיים גבוהים.

בטקס שהתקיים השבוע באמפי וואהל ליד אוניברסיטת בר אילן, במעמד השר גדעון עזרא ומפקחי משרד החינוך, הביאה נבחרת התלמידים מכיתות ו' ב"משואת נריה" ממודיעין כבוד רב לעיר, כשזכתה במקום הראשון.

הפרס ניתן לנבחרת משואת נריה על המצאת שבב אלקטרוני (rfid) שיותקן מתחת לתמרורי מהירות ובמקביל במנוע המכונית, ויתריע כאשר הנהג עבר את המהירות המותרת. השבב יוכל לתת התראה גם לניידות המשטרה והוא נחשב כפתרון זול יחסית ולכן נמצא לא רק בטוח אלא גם יעיל במיוחד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות