חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הסנוניות: מקום ראשון באקרובטיקה

 

נבחרות האקרובטיקה של ביה"ס "סנונית" במודיעין הדהימו את הקהל וזכו במקומות הראשונים בתחרות הארצית למופעי ראווה שנערכה בחג השבועות

 

בתחרות השנתית למופעי ראווה שנערכת בחיפה בחג שבועות השתתפו חמש נבחרות ייצוגיות של בית הספר לאקרובטיקה "סנונית": נבחרת ראש העין, שתי הנבחרות מכפר אורנים, ושתי הנבחרות הייצוגיות של מודיעין.

לתחרות הגיעו 30 נבחרות מרחבי הארץ במחול, אקרובאטיקה והתעמלות אירובית. בכל דרגה התחרו זו מול זו 10 נבחרות שעלו לבמה והציגו את המופעים מול קהל של כ-2,000 צופים וצוות של 5 שופטים.

נבחרת כפר אורנים זכתה במקום הרביעי בדרגה A. בדרגה הגבוהה C זכו נבחרת סנונית מודיעין במקום השני המכובד וקיבלו את תואר הקבוצה האקרובאטית החזקה ביותר בגימנסטראדה. בהפרש של נקודה בלבד מקבוצת מחול מקצועית מהעיר בת-ים.

המאמנת הראשית ומנהלת הסנוניות, רותי זוהר, מציינת כי את ההצגה גנבה נבחרת הסנוניטופ של מודיעין במופע בובות בליווי 8 מתעמלות בוגרות.

זוהר: "במופע זה הושקעו אביזרים רבים ועבודה מאומצת. הבנות הצעירות והמוכשרות בגילאי 6-10 שנאלצו להתמודד מול מתעמלות בגילאי 10-17 סחפו את הקהל ואת השופטים וזכו במקום הראשון בתחרות. כמו כן קיבלו ציון לשבח על התנהגות למופת, על מקצועיות ורמה גבוהה במיוחד."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות